10 metode de a scăpa de stres

0

Fă loc stării de bine prin aceste metode ușor de aplicat:

#1 Fii blândă cu corpul tău

Răsfață-te cu produse care curăță, îngrijesc și parfumează discret pielea corpului. Un gel de duș cu mirosul smochinelor de pe coasta Amalfi din Italia sau o loțiune de corp cu o aromă ce sugerează o după-amiază în Provence, unde te bucuri de un vin rosé, te vor însenina.

Gel de duș Blu Mediterraneo Fico Di Amalfi, Acqua di Parma, 201 Lei (Sephora); Loțiune de mâini și corp Un Vin Rosé Sous La Tonnelle, Rose et Marius, 180 Lei (Rosa Mundi Agora Floreasca)

#2 Evadează periodic din oraș

Un weekend prelungit, la un resort de tratament în inima naturii, poate să aducă semnificative beneficii mentale. Câteva zile la Băile Herculane te vor încărca de aerul curat de munte care înconjoară zona. Cazează-te la Bacolux Afrodita Resort&Spa și testează terapiile vindecătoare din Herculum Spa.

Apa sulfuroasă din zonă, care se folosește și în tratamente individuale, are un efect sedativ, dar tratează și afecțiuni reumatice degenerative, respiratorii, neurologice, post-traumatice și altele. Combină băile în această apă cu ședințe la saună și cu masaje relaxante cu pietre vulcanice.

#3 Detensionează-ți mușchii

Rollerele de jad sau ametist sunt considerate obiecte de înfrumusețare a feței, cu efect de lifting, dar eficiența lor este destul de mică în acest scop. Totuși, masajul efectuat cu un roller de ametist îți va relaxa mușchii faciali, va accelera drenajul limfatic și îți va crea o stare de bine. Păstrează aproape acest instrument și rulează-l pe față în gesturi ascendente, pentru un plus de răsfăț și pentru detensionare.

Roller de ametist Facial Roller Cristal De Amethyste, Skin Gym, 160 Lei (Sephora)

#4 Dă un scor somnului tău

Calitatea somnului este foarte importantă pentru starea de bine. Asigură-te că dormi într-o cameră aerisită și închide telefonul, tableta sau orice alt ecran luminos cu 30 de minute înainte de a te băga în pat. Numeroase smartwatch-uri îți pot măsura calitatea somnului. Unele chiar îi dau un scor, care se bazează pe un calcul ce ia în considerare ritmul cardiac (din timpul nopții și în repaus), momentele de agitație, trezirile și stagiile somnului. În funcție de acest scor, poți face modificări în rutina ta care să te ajute să dormi mai bine.

#5 Fă mișcare în aer liber

Ia-o la pas sau cu bicicleta prin oraș. Cum perioada pandemiei a pus pauză călătoriilor, poate e timpul să descoperi locuri neexplorate din orașul în care trăiești. „Activitatea fizică este o
unealtă foarte bună pentru bunăstarea psihică”, susține psihologul Carla Chebuțiu. Dacă timpul este nefavorabil și nu poți ieși la plimbare, dansează în casă ascultând muzica preferată, recomandă specialistul.

#6 Dormi pe un pat de trandafiri

Sau, în alte cuvinte, folosește o aromă de cameră sau de așternuturi care să îți creeze o stare de bine înainte de culcare. Dans mon Lit este un parfum pentru lenjeria de pat, pe care
o învăluie în note de trandafiri. Pulverizează-ți perna sau cearșafurile cu aroma lui fină, care te va relaxa și te va ajuta să adormi mai ușor.

Parfum pentru așternuturi Dans mon Lit, Frederic Malle, 100 ml, 425 Lei (Madison)

#7 Relaxează-te cu CBD oil

Un ingredient prezent în multiple produse cosmetice, are efect de calmare a pielii, dar pe care îl poți lua și pe cale orală. Tranquilance Canapa Relax este un supliment sub formă de soluție, de administrat în picături, care îmbunătățește sta-rea de bine mentală, psihică și fizică și ajută la combaterea stării de stres cauzate de diverși factori. Produsul conține, pe lângă alte ingrediente active, ulei de cânepă (Cannabis Sativa). Este recomandată diluarea a 40 de picături, echivalentul a 1,5 ml, în puțină apă sau direct în cavitatea orală, pentru administrarea la nevoie pe parcursul zilei.

Supliment Tranquilance Canapa Relax, Gianluca Mech, 105 Lei (gianlucamech.com)

#8 Consumă alimente antistres

Nivelul adecvat de acizi grași esențiali ajută la gestionarea stresului și la păstrarea unei dispoziții bune. Asigură-te că din dieta ta nu lipsesc semințele de in, dovleac sau de chia (oleaginoase în general) ori peștele gras, recomandă specialistul în nutriție Gianluca Mech.

#9 Respiră adânc

În yoga și meditație, respirația (prana) este energia care dă viață. Prin îmbunătățirea respirației, poate fi restabilit echilibrul sistemelor de răspuns la stres, poți să îți relaxezi min-tea agitată și să-ți ameliorezi anxietatea. O tehnică ușor de integrat în rutina zilnică este Nadi Shodana sau respirația alternativă, conștientă, pe nări, ce oferă o stare de liniște.

#10 Înmiresmează-ți camera

Alege parfumuri de cameră naturale, care îți oferă relaxare și bucurie. Nu în ultimul rând, înconjoară-te de obiecte frumoase, ca acest difuzor ceramic creat de Astier de Villatte în colaborare cu pictorița și contesa Setsuko Klossowska de Rola. Lucrat manual în tradiția marilor studiouri pariziene din secolul al XVIII-lea, cu lut provenit din carierele din bazinul Parisului, îți va decora camera și va difuza mirosul bețișoarelor parfumate.

Difuzor ceramic Cat Incence Difuser Ceramic, Astier de Villatte, 1.225 Lei (Madison)

Foto spread: imaxtree; pr

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here