4 superalimente de consumat pentru a căpăta mai multă energie

Înainte de a vă îndrepta către a doua sau a treia ceașcă de cafea, asigurați-vă că aveți în dietă aceste alimente

0
67

Pentru că vara și-a intrat în drepturi, aveți din ce în ce mai multă nevoie de energie pentru a face față căldurii și una dintre cele mai bune modalități este prin consumarea unor superalimente. Acestea sunt alimente cu proprietăți nutritive benefice pentru sănătate, care vă oferă multă energie și vă îmbunătățesc metabolismul.

Iată patru superalimente la îndemână pe care vă recomandăm să le integrați în dietă:

1. Spirulina

Provine din alga naturală Cyanobacteria și este una dintre cele mai mari surse disponibile de proteine, aminoacizi esențiali și vitamine. Este un antioxidant foarte puternic datorită nivelului ridicat de vitamina C. O puteți consuma cu ușurință la micul dejun, introducând-o în sucul natural sau în iaurt.

2. Avocado

Una dintre cele mai importante calități a acestui fruct ce provine dintr-un arbore originar din Mexic este nivelul ridicat de acid folic. Acidul folic este esențial pentru femeile însărcinate și pentru făt, dar pe lângă acest element, avocado este o sursă excelentă de fibre, potasiu și acizi grași alfa-linoleici, care susțin funcționarea optimă a inimii, reduc nivelul de grăsime din sânge aduce și inflamațiile, care pot fi responsabile de oboseala cronică. Avocado poate fi consumat nepreparat termic (în salate, shake-uri, sandwich), dar și în supe, paste sau orez.

3. Nucile

Atât de cunoscute, conţin cea mai mare cantitate de acizi graşi Omega-3 dintre alimente și întăresc sistemul nervos, reduc colesterolul și reglează tensiunea arterială. Acestea sunt o gustare la îndemână oricui, așa că profitați de ele în special vara când sunt proaspete.

4. Afinele

Se află în fruntea listei de fructe benefice sănătăţii şi performanţei creierului. Au un gust delicios, nu conțin multe calorii, au un conținut ridicat de antioxidanți, printre care antocianine care ajută la îmbătrânirea sănătoasă a creierului şi îl protejează de stres. Dacă vă doriți energie, o memorie bună și o capacitate de concentrare optimă, consumați-le cât mai des.     

 

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here