4 trucuri alimentare pentru o siluetă mai subțire

Scădeți în centimetri cu aceste alegeri care nu vă înfometează

0
66

Antrenorii insistă: o siluetă subțire se obține din câteva trucuri alimentare, nu doar din antrenamentele fizice. Dacă frecventați sala de fitness, faceți sport, dar nu vedeți rezultatele pe care vi le doriți, este momentul să aveți mai multă grijă ce consumați, fără să vă înfometați. Iată câteva trucuri alimentare pe care vi le recomandă antrenorii de fitness pentru a scădea în centimetri

1. Renunțați la sucuri și energizante

O sticlă de 500 de ml de suc conține în medie 50 de grame de zahăr. Dacă vreți să mai beți și altceva în afară de apă, consumați sucuri din fructe și legume proaspete, pregătite acasă, prin stoarcere sau presare.

2. Alegeți un mic dejun proteic, slab în carbohidrați

Începeți ziua cu 25-45 grame de proteină, în funcție de greutatea pe care o aveți. „O femeie care cântărește în jur de 50 de kilograme are nevoie de 25-30 grame de proteina, iar un bărbat de 100 de kilograme are nevoie de 45-50 grame de proteină”, explică Flavius Ursachi, antrenor personal la Bodyshape Transformation Center. „Această versiune de mic dejun stimulează sinteza proteică după o noapte întreagă în care nu ați mâncat nimic, hrănind masa musculară. Dă o stare de sațietate pe timpul zilei și vă ajută să reduceți mai rapid țesutul adipos. Câteva exemple de mic dejun proteic sunt: omletă cu legume, omletă cu roșii și ciuperci, iaurt cu pudră proteică și fructe de pădure, salată cu brânză de capră, pește la cuptor cu legume și nuci”, adaugă Flavius Ursachi.

3. Faceți pauză cel puțin 3 ore între mese.

Repausul alimentar permite sistemului digestiv să se odihneasc și previne excesele alimentare.

3. Nu săriți peste cină, dar alegeți o masă care conține proteine, vitamine și minerale.

Câteva variante recomandate de specialiștii de la Bodyshape Transformation Center sunt:

Somon cu legume și avocado

Aveți nevoie de o bucată de somon proaspăt (250 g pentru bărbați și 150-200 g pentru femei), 2-3 roșii cherry, avocado și porumb. Somonul se gătește câteva minute pe fiecare parte, într-o tigaie care nu necesită ulei sau alte grăsimi. Ca garnitură, optați pentru o salată din roșii cherry, avocado (sursă bogată de acizi grași esențiali) și porumb (sursă ideală de vitamine, săruri minerale și fibre). 

Salată cu quinoa

Aceasta este ideală pentru cei care merg seara la sală. Aveți nevoie de 60-100 grame de quinoa (cântărită înainte de fierbere), câteva roșii cherry, castravete, ceapă și ardei gras. Fierbeți quinoa timp de 12-15 minute și amestecați-o cu restul legumelor.

Brânza cottage cu fructe congelate și pudră proteică

Dacă vreți să păcăliți pofta de dulce, atunci aceasta este rețeta perfectă. Aveți nevoie de 150-200 grame de brânză cottage cu 2-4% grăsime, 50 grame de fructe congelate o cupă pudră proteică cu aromă de vanilie sau ciocolată, 10-20 grame de nuci, migdale sau caju și puțină scorțișoară. Amestecați toate ingredientele, iar pofta de dulce este instant stăvilită”, explică Flavius Ursachi de la Bodyshape Transformation Center.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here