5 moduri prin care vă sabotați singure antrenamentul

0
95
antrenament cu Alessandra Ambrosio

După multe amânări și indulgențe din partea dumneavoastră, ați reușit să vă mobilizați și să vă stabiliți un program constant de efort fizic care să vă ajute să vă reveniți în formă după vacanța de iarnă. Însă, de multe ori avem impresia că facem totul corect, când de fapt, există lucruri care vă sabotează antrenamentul fără să realizați. Iată care sunt acestea:

Nu dormiți suficient

Somnul ați putea crede că nu are nimic de-a face cu efortul fizic, dar acesta influențează semnificativ calitatea efortului fizic pe care îl depuneți. În timpul somnului, corpul se schimbă cel mai mult. În momentul în care acesta devine profund, fluxul de sânge nu mai este nevoit să fie pompat atât de mult în creier datorită reducerii activității, ci în direcția mușchilor. Sângele furnizează mușchilor necesarul de nutrienți și oxigen pentru a se recupera în urma exercițiilor fizice. În plus, hormonii de creștere sunt secretați în timpul somnului, ceea ce permite o relaxare și o creștere accelerată a țesutului muscular. Așadar, dacă nu vă oferiți timpul suficient de dormit după sesiunea de sport, nu le veți oferi mușchilor suficient timp pentru a se recupera. Cel puțin opt ore de somn pe noapte vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele și vă vor ajuta, de asemenea, să vă reglați metabolismul.

Nu beți destulă apă

În mod firesc, veți simți nevoia să beți apă în timpul exercițiilor, dar consumul acesteia ar trebui să devină un obicei și în afara sălii de sport. Corpul este format dintr-o multitudine de celule. Pentru a funcționa optim, aceste celule au nevoie de apă, atat în interiorul acestora (intracelular), cât și în afara lor (extracelular). Când corpul nu primește suficentă apă, acesta se deshidratează. Majoritatea oamenilor cred că deshidratarea începe atunci când li se face sete, dar în punctul în care vă simțiți însetate, corpul este deja deshidratat, afectând în mod negativ dispoziția, concentrarea, memoria, sănătatea pielii și abilitățile motorii de bază și, de asemenea, abilitățile organismului de a arde grasimile în mod eficient. Astfel, beți cel puțin 2 litri și jumătate de apă pe zi pentru a vă menține corpul sănătos.

Mâncați prea puțin

Organismul are nevoie de combustibil sub formă de hrană pentru a funcționa, dar când aportul de calorii este prea mic, este posibil să îl privați de nutrienți vitali necesari pentru a crește masa musculară și pentru a arde grăsimile eficient. Pentru a slăbi, trebuie să vă încadrați într-un anumit număr de calorii, dar dacă acesta scade prea mult, vă confruntați cu riscul de înfometare, iar organismul va depozita grăsimi pentru a se apăra.

Aveți o alimentație greșită

O alimentație greșită este o alimentație greșită indiferent de cât sport ați face pentru a compensa. Este foarte tentant să mâncați nesănătos, mai ales pe timpul iernii când starea generală nu e în cea mai bună formă. Caloriile pe care le ardeți în timpul antrenamentului sunt foarte puține în comparație cu cele pe care le asimilați în timpul unei mese nesănătoase. Încercați să faceți de fiecare dată alegeri sănătoase, renunțând pe cât posibil la caloriile de care nu aveți nevoie. Iar pentru un boost de nutrienți care să vă ajute să vă detoxifiați într-un timp scurt, puteți încerca Pachetul de Detoxifiere complet pentru 30 de zile de la Life-Care. Acesta va accelera procesul de eliminare a toxinelor din celulele adipoase, asigurând totodată necesarul de vitamine și minerale.

Uitați de streching

Stretching-ul este incredibil de important – deci nu trebuie sa il excludeți din rutina dumneavoastră. Întinderea și mobilizarea mușchilor este foarte importantă pentru a maximiza nu numai rezultatele antrenamentului prin îmbunătățirea gamei de mișcări, ci și pentru a reduce durerile și pentru a îmbunătăți performanțele.

O variantă foarte eficientă este Yoga. Country Spa Health & Beauty Retreat pune la dispoziție programul Yoga Retreat Detox, menit să îți ofere echilibru atât interior, cât și exterior prin fuziunea dintre Yoga și ritualuri Detox.

Știm cât de greu poate fi să vă schimbați obiceiurile mai puțin productive, dar cu multă ambiție și perseverență veți ajunge la rezultatele dorite.

Citiți și: “Instafamous: cei mai populari pantofi sport în social media”!

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here