7 reguli de fitness pentru un corp de model

0
489
reguli de fitness pentru un corp de model

Calendaristic, vara este aproape, chiar daca iarna si-a prelungit resedinta si in aceasta luna. Daca va doriti sa obtineti un corp suplu si puternic in acelasi timp, fara celulita si alte depozite de grasime, pe care sa il afisati fara nicio retinere pe plaja, este timpul sa incepeti sa lucrati la acest tel. Cateva schimbari inteligente in stilul de viata va pot ajuta sa obtineti forma mult dorita.

1. Fiti deschise la noile trenduri si tendinte de wellness

Sauna cu infrarosu? Air Flow yoga? Fiti la curent cu noile tendinte in fitness si well-being si incercati-le. E posibil sa descoperiti ceva care sa va imbunatateasca fizicul si starea de spirit si care sa va ajute sa depasiti rutina, o potentiala piedica in calea unui tel precum cel pe care il aveti.

2. Pastrati-va rutina de fitness chiar si atunci cand va aflati intr-o calatorie

Nu aveti nevoie de o sala de fitness pentru a face sport si a ramane in forma. Numeroase aplicatii de fitness pe telefon sau video-uri pe Youtube sau pe Instagram sunt de un real folos daca sunteti in camera de hotel si nu stiti cum sa va antrenati. O alta metoda este va luati perechea de sneakeri preferati si castile audio si sa alergati – in acest fel, va bucurati de locurile noi pe care le vedeti si faceti miscare fizica, in acelasi timp.

3. Mergeti la sala cu iubitul sau cu o prietena, pentru o motivatie suplimentara

Antrenati-va cu iubitul, cu sora sau cu prietena cea mai buna, chiar daca nu efectuati acelasi tip de antrenament. Incurajati-va si provocati-va reciproc.

4. Creati-va un program de antrenamente

Este nevoie de patru-cinci sesiuni de fitness pe saptamana pentru a vedea rezultate reale. In zilele libere, antrenati-va dimineata, ca sa fiti sigure ca nu anulati antrenamentul din comoditate. In timpul saptamanii, daca va este prea greu sa va treziti dimineata si sa bifati o sesiune de antrenament inainte a pleca la birou, mergeti la sala direct dupa serviciu, inainte de cina.

5. Nu aveti nevoie de echipament extravagant

Salteaua, greutatile de glezna, benzile de rezistenta sau coarda de sarit pot fi suficiente pentru un antrenament eficient.

6. Incepeti cu un antrenament de durata scurta si intensitate scazuta si cresteti progresiv

Nu sunteti intotdeauna motivata sa faceti miscare? Nimeni nu este! Motivati-va gandindu-va la starea de bine de dupa antrenament. Chiar si 15 minute pe zi pot oferi rezultate, iar in timp veti capata mai multa rezistenta si chiar mai mult interes pentru a creste in intensitate sau in durata sesiunii.

7. Gustarile sunt cel mai bun prieten

Daca sunteti mereu pe drumuri si doriti sa va antrenati regulat, asigurati-va ca mancati suficient si corespunzator. Pastrati in geanta mici snack-uri sanatoase pentru perioada dintre mesele principale: fructe, felii de legume (morcovi, ardei capia), batoane proteice si chiar cateva cubulete de ciocolata neagra. Asigurati-va ca aveti o dieta corespunzatoare, adaptata programului dumneavoastra de lucru.

Cititi si: „Ce-i hot in fitness acum”!

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here