Alimente-cheie ce reduc celulita

Scăpați de aspectul de coajă de portocală cu dieta potrivită

0
52

Celulita vă dă bătăi de cap? Ea este cauzată de o degradare a celulelor pielii și a țesutului conjunctiv, ce îi conferă aspectul de coajă de portocală. Deși nu dispare odată cu scăderea în greutate, dieta și stilul de viață joacă un rol esențial în tratarea ei. Iată care sunt alimentele ce reduc celulita:

1. Alimentele bogate în vitamina C

Sunt unul dintre cele mai bune pariuri în lupta împotriva celulitei, deoarece ajută la întărirea țesutului conjunctiv al pielii. Creșterea consumului de vitamina C înseamnă adăugarea de fructe și legume precum: citrice, fructe de kiwi, broccoli, ardei gras și fructe de pădure.

2. Grăsimile “bune”

Creșterea consumului de grăsimi nesaturate vă poate ajuta la combaterea celulitei. Alimentele bogate în acizi grași polinesaturați omega 3 și omega 6 (pește, nuci și ulei de măsline), precum și grăsimile mononesaturate din migdale, semințe și avocado, sunt recomandate de specialiștii nutritioniști. Seminţele din floarea soarelui sunt o sursă de vitamina B6, care ajută la metabolizarea proteinelor, care întaresc şi repară ţesutul conjunctiv, şi elimină excesul de apă şi balonarea, care pot face celulita mai vizibilă. Dacă sunteţi vegane sau vegetariene, o altă sursă de omega 3 sunt seminţele de chia, bogate în antioxidanţi, calciu, fier și fibre.

3. Forța proteinelor

Pe măsura ce înaintaţi în vârstă, producţia de colagen din ţesutul conjuctiv al pielii scade. Colagenul, o proteină produsă în mod natural în organism, cu rol în regenerarea celulară, poate fi stimulat prin consumul de alimente bogate în proteine: pește alb, fasole, iaurt grecesc și brânza de vaci.

4. Alimente cu indice glicemic scăzut

Consumaţi alimente ce eliberează o cantitate mică de glucoză în sânge şi un nivel scăzut al insulinei, care este un hormon de stocare a grăsimilor. Consumul de alimente cu indice glicemic scăzut împiedică dezvoltarea celulelor de grăsime și formarea celulitei. Pentru reducerea procentului de grăsime din corp, consumul de alimente specifice trebuie însoţit de activitate fizică semnificativă şi de aplicarea unor creme şi tratamente.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here