BAZAAR X glo™: Lucrarea ta poate fi pe coperta BAZAAR ART

0
Foto: 123.rtf

Înscrie-ți creațiile în campania BAZAAR Loves ART. Juriul nostru va selecta 10 lucrări care vor apărea în suplimentul nostru dedicate artei, BAZAAR ART. Iar una dintre lucrări va fi chiar pe copertă.

Proiectul este o inițiativă Harper’s Bazaar cu scopul de a pune în lumină artiștii locali și este sustinut de glo™, un brand ce și-a asumat misiunea de a susține comunitățile creative și de a oferi un spațiu de manifestare celor ce împărtășesc pasiunea pentru artă.

În timp ce discutam despre ce va conține BAZAAR ART – care va apărea în luna decembrie -, ne-am gândit să venim în întâmpinarea vocilor tinere (dar care au cel puțin 25 de ani împliniți) și să facem cunoscute lucrările lor, mai ales că sunt atât de multe care chiar merită să fie în lumina reflectoarelor. Dar cum să alegi un singur artist la început de drum? Sau cum să alegi o singură lucrare, care să fie pe copertă?

Pornind de la aceste întrebi s-a născut campania BAZAAR Loves ART. Colaborarea cu glo™ a venit în mod natural, vorbind de un brand cunoscut ca susținător pentru asemenea inițiative. Anul acesta, glo™ a dat startul rebeliunii ce servește o cauză nobilă. Rebels with a cause/ Eco graffiti este o inițiativă prin care glo™ și-a propus să înfrumusețeze orașul gri, să susțină ascensiunea comunităților de artiști locali, să readucă la viață locații uitate de vreme și, nu în ultimul rând, să arate tuturor cât de fun poate să fie când faci asta.

Pasul 1: Înscrie-ți lucrarea creată de tine în campania BAZAAR Loves ART

Când: în perioada 19-28 octombrie

Unde: postează pe conturile tale de Facebook și Instagram o fotografie cu una dintre lucrările pe care vrei să le înscrii în campania BAZAAR Loves ART și care crezi că are șanse să ajungă pe coperta suplimentului BAZAAR ART.

Dacă îți dorești să înscrii mai multe lucrări, atunci poți face mai multe postări.

Important: Nu uita să folosești:

Pe Instagram: @harpersbazaarro și #BAZAARlovesART

Pe Facebook: tag la Harper’s Bazaar și #BAZAARlovesART

Te rugăm să folosești tag-ul și și hashtag-ul de mai sus la fiecare postare legată de campania noastră pentru că acestea ne ajută să vedem lucrările pe care le înscrii.
Fără ele, e posibil să nu le vedem și să nu le trimitem juriului.

La fel de important: postările tale legate de campanie trebuie să fie publice. Dacă sunt private, le vor vedea doar prietenii tăi și, la fel, nu vor ajunge la juriul nostru.

Atenție: concursul se adresează doar persoanelor fizice care au cel puțin 25 de ani împliniți.

Pasul 2: Finaliștii

Dintre toate lucrările înscrise în concurs, juriul nostru va alege 10 lucrări realizate de 10 artiști.

Finaliștii vor fi anunțați în social media, pe paginile de Facebook și Instagram Harper’s Bazaar, pe 1 noiembrie 2021.

Fiecare dintre acestea va fi publicată în suplimentul nostru, BAZAAR ART, alături de un interviu cu artistul, într-un material BAZAAR X glo™.

Desigur, artiștii trebuie să fie de acord cu publicarea lucrărilor și vor răspunde la interviu în timp util. Toate aceste detalii le găsiți în regulamentul campaniei.

Pasul 3: Vrei ca lucrarea ta să fie pe copertă? Îndeamnă-ți comunitatea să te voteze!

Când va face selecția celor 10 lucrări, juriul nostru va ști că fiecare dintre ele trebuie să merite să fie pe coperta suplimentului BAZAAR ART. Însă cea care va fi aleasă în final pe copertă va fi cea care primește cele mai multe voturi din partea publicului.

E simplu: Cele 10 lucrări finaliste vor fi postare pe contul de Instagram Harper’s Bazaar în aceeași zi (pe 1 noiembrie), la aceeași oră.

Pe coperta suplimentului BAZAAR ART va fi aleasă lucrarea care primește cele mai multe like-uri pe Instagram din partea publicului în perioada 1-7 noiembrie 2021.

O supriză și pentru cei care votează

Pentru că vrem să recompensăm și comunitatea noastră, care se implică în alegerea lucrării de copertă. Vom alege random un câștigător dintre cei care au votat și au lăsat și un comentariu la lucrarea de copertă.

Câștigătorul va fi selectat din comentarii, așa că le așteptăm.

Premiul va fi pe măsură: o bijuterie create de un designer român.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor de produse din tutun sau nicotină.

**Concursul se adresează exclusiv persoanelor fizice care au împlinit 25 ani.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here