Burberry nu va mai distruge produsele nevândute

0
45
Burberry clp RS18 1415

Burberry a promis că va opri practica de ardere a articolelor nevândute, după ce a primit o reacție puternica din partea militanților pentru mediu. Casa britanică de modă a renunțat în urmă cu ceva timp și la folosirea blănurilor naturale pentru confecționarea anumitor piese.
Burberry a fost subiectul unei controverse la începutul acestui an când s-a arătat că reprezentanții acesteia au distrus produse în valoare de 28,6 milioane de lire sterline, nevândute într-un an, și produse ce însumau aproape 90 de milioane de lire sterline, nevândute în ultimii cinci ani.

„Luxul contemporan presupune responsabilitate socială și ecologică. Această filosofie este esențială pentru noi în cadrul Burberry și o considerăm cheia succesului pe termen lung. Suntem hotărâți să aplicăm aceeași creativitate tuturor părților Burberry pe care o investim în produsele noastre” a declarat Marco Gobbetti, CEO Burberry.

Aceasta practică este destul de des întâlnita în industria modei și este folosită pentru a ajuta la protejarea imaginii mărcii, astfel încât produsele rămase să nu poată fi vândute la prețuri reduse. Deși compania a apărat decizia sa la momentul respectiv, argumentând că toată energia generată de arderea bunurilor a fost refolosită, Burberry a promis acum că va reutiliza, repara, recicla sau dona produsele rămase pe stoc.

Decizia vine dupa ce în mai 2018, brandul britanic a anunțat că va reconsidera folosirea blănurilor naturale în colecțiile sale, alăturându-se astfel mai multor nume mari din modă care au luat această hotărâre. Printre ele se află: Gucci, Versace, Michael Kors, Donna Karan, Jimmy Choo, Hugo Boss, Armani, Tommy Hilfiger și Vivienne Westwood.

Citiți și: “Prima schimbare a primaverii: Riccardo Tisci, noul chief creative officer Burberry”!

Foto: Imaxtree

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here