Burberry își propune să elimine plasticul din colecțiile sale până în 2025

0
42
Burberry își propune să elimine plasticul din colecțiile sale până în 2025

Celebrul brand britanic Burberry nu mai folosește blană naturală în colecțiile sale de anul trecut și anunță că dorește să elimine și plasticul până în anul 2025, potrivit ultimului comunicat al Fundației „Ellen MacArthur“.

În luna octombrie a anului 2018, Burberry s-a alăturat brandurilor Stella McCartney și H&M și s-a înscris în New Plastics Economy Global Commitment, inițiativă ce are ca scop reducerea deșeurilor produse în industria modei. Unul dintre principalele obiective ale proiectului este acela de a se asigura că toate ambalajele folosite în acest domeniu sunt reciclabile până în anul 2025 – angajament pe reprezentanții acestui brand deja au început să îl pună în practică. Mai mult, Burberry a anunțat că toate ambalajele din plastic vor fi reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Până la finalul anului 2019, celebrul brand de haine de lux intenționează să ofere cumpărătorilor posibilitatea de a recicla umerașele nedorite printr-un program special conceput în acest sens.

În prezent, compania britanică deja a schimbat laminarea din plastic de pe pungile sale și de pe husele pentru îmbrăcăminte, modificare ce a redus aparent folosirea a 29 de tone de plastic. De asemenea, marea casă de modă -condusă de directorul de creație Riccardo Tisci – s-a alăturat și grupului Renewable Energy 100, inițiativă globală ce reunește mai multe de 100 de companii importante și care are ca scop utilizarea energiei regenerabile.

Ultimul anunț făcut public de către Burberry demonstrează că angajamentul companiei este pentru un viitor sustenabil, iar asta deoarece a renunțat la folosirea blănurilor naturale, dar și la arderea bunurile nevândute, încă din luna septembrie a anului trecut.

În 2018, casa de modă de lux a ajuns pe primele pagini ale publicațiilor după ce a incendiat îmbrăcăminte, accesorii și parfumuri în valoare de 28,6 milioane de lire steriline, pentru a proteja brandul de falsificatori. Ca urmare a valului mare de crictici ce au apărut ulterior, Burberry și-a luat angajamentul că o să refolosească, să recicleze și să doneze în viitor produsele care nu au fost cumpărate.

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here