Ce antrenamente să efectuați pentru un corp tonifiat în această vară

Obțineți silueta perfectă cu acest tip de exercții

0
148
Ce antrenamente să efectuați pentru un corp tonifiat în această vară

Vreți să slăbiți câteva kilograme și să vă tonifiați mușchii, pentru a arăta cât mai bine vara, în hainele care vă dezvăluie corpul? Este timpul să integrați în rutina săptămânală antrenamente care vă ajută să scăpați de surplusul de grăsime. Iată ce tipuri de exerciții fizice recomandă specialiștii.

Exerciții dedicate pentru picioare

Patru serii de exerciții binecunoscute vă pot ajuta să vă îmbunătățiți forma picioarelor, ca să purtați fără complexe fuste sau pantaloni scurți. „Acestea pot fi efectuate atât la sală, cât și acasă”, spune Flavius Ursachi, antrenor la Bodyshape Transformation Center. El recomandă trei-patru circuite din aceste exerciții, cu pauză de un minut între ele.

  1. Genuflexiuni cu desprindere. Cu picioarele ușor depărtate, săriți și aterizați prin desprindere, în 20 de repetări. Dacă aveți probleme cu spatele, puteți efectua face acest exercițiu fără săritură, doar coborând bazinul cu genunchii flexați.
  2. Fandări laterale cu picioare. Cu picioare depărtate, coborâți lent în fandare pe o parte, apoi pe cealaltă. Efectuați zece repetări pe fiecare parte. Foarte important este se coborâți lent și să duceți bazinul înapoi.
  3. Scăunelul la perete – exercițiu izometric. Rezemați-vă de perete și coborâți cu genunchii la 90 de grade. Stați 30 de secunde fără să vă mișcați. Este un exercițiu foarte bun pentru că antrenează picioarele și protejează articulațiile.
  4. Ridicări de bazin. Concentrați-vă pe partea din spate a picioarelor și pe fesieri. Stând pe spate, ridicați bazinul și apoi ușor înaintați cu picioarele fără să coborâți bazinul, cât putem de mult. Apoi retrageți calcâiele spre bazin. Efectuați zece ture complete.

Kangoo jumps

O clasă de antrenament pe ghetele de kangoo jumps vă pot ajuta să ardeți până la 1000 de calorii. Trei ședințe pe săptămână sunt perfecte chiar și pentru persoanele supraponderale, cu probleme de postură corporală, probleme cu coloana vertebrală, cu genunchii, cu diabet. Efectuate pe o muzică antrenantă, ele îmbunătățesc considerabil și starea de spirit.

Pilates

Trei ședințe săptămânale la Via Pilates, cu antrenor personal, vor face fibra musculară să lucreze pe lung, alungind musculatura și vă vor corecta postura. Miscarile vor fi personalizate în funcție de zonele care trebuie lucrate mai intens, dar cel mai important, antrenamentul este personalizat în funcție de starea de sănătate, problemele medicale și cerintele fiecărei persoane. Mușchii zonei centrale a corpului vor fi cei mai lucrați, așa că așteptați-vă la transformări majore în zona abdominală, fesieră si lombară.

Citiți și: “5 moduri prin care vă sabotați singure antrenamentul”!

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here