Colaje fantastice a la Kenzo

0
13

De cand Humbert Leon si Carol Lim au preluat conducerea creativa a casei Kenzo, hainele si campaniile au evoluat intr-o directie neconventionala si suprarealista.

Si pentru ca nu puteau apela la maestrul suprarealismului, Salvador Dali, au apelat la urmasii sai moderni, grupul creativ TOILETPAPER, adica Maurizio Cattelan, Micol Talso si Pierpaolo Ferrari.

Rezultatul este o campanie de toamna neconventionala, cu umor, care mixeaza referinte ale culturii pop in colaje suprarealiste. Modelele sunt personaje miniaturale, in zbor pe o mana uriasa sau exponate de pret dintr-un insectar exotic. Si accesoriile sunt tratate pur vizual, compozitia interesanta si neobisnuita fiind punctul forte. O filosofie ce se regaseste si in interesele designerilor Kenzo, care au folosit imprimeuri de ochi stilizati sau nori realisti.

O astfel de creativitate trebuie documentata si in culise, asa ca suntem introdusi si in making-of-ul campaniei:

[youtube YDBaYk2Otk0 600]

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here