Fashion news: noi colecții de sezon și lansări multașteptate

0

După o vară în care am spus stop achizițiilor vestimentare majore și ne-am redirecționat venitul către vacanțe, revenim la viața urbană obișnuită, ne reluăm căutarea neobosită a noutăților din modă și facem o selecție a știrilor ce ne-au trezit interesul.

Primul magazin AW LAB din București

Ați pornit în căutarea perechii perfecte de sneakerși? Așezați pe lista magazinelor must-visit concept store-ul italian multibrand AW LAB, ce tocmai și-a deschis primul magazin din București în AFI Cotroceni, la etajul 1. Aici puteți găsi modele în ediție limitată aduse în exclusivitate în România, dar și o gamă extinsă de îmbrăcăminte și accesorii sport.

Printurile toamnei rezultate în urma colaborării dintre H&M și Morris & Co

În această toamnă, H&M colaborează cu Morris & Co, renumitul brand britanic specializat în decorațiuni interioare, fondat în anul 1861. Iar colecția astfel rezultată va conține unele dintre cele mai renumite printuri din arhiva casei și va fi disponibilă atât în magazine, cât și online, începând cu data de 4 octombrie.

Desprinse dintr-un film de Tarantino

Decupaje cu motive Rodeo, croieli cu un ușor vibe ‘80s, nuanțe neutre de camel și maro, influențe spaniole, toate aceste elemente materializează spiritul Cosmic Cowboy al noii colecții RAQUETTE pentru toamna/iarna ’18. Piesele inspirate din cultura Vestului Sălbatic compun siluete masculine, cool & effortless. Colecția este disponibilă în showroom-ul RAQUETTE din București (Str. Arcului, nr 16) și magazinul RAQUETTE din Chișinău (str. Mihail Kogalniceanu, nr.54).

Design timeless și inovație

Soma – colecția capsulă seasonless pentru bărbați – COS x Pitti Uomo, a fost creată în colaborare cu coregraful Wayne McGregor și lansată online pe 6 septembrie. Colecția este compusă din 17 itemuri esențiale și nemuritoare. Christophe Copin, noul șef al departamentului de îmbrăcăminte pentru bărbați, a explicat filosofia din spatele întregului brand, ce caracterizează, firește, și această colecție capsulă: „A crea piese atemporale nu este doar despre design, aceasta atemporalitate presupunând în același timp calitate. Aceasta este partea din brand pentru care acordăm o atenție deosebită, fiecare detaliu și alegerea materialelor fiind atent considerate pentru a putea rămâne alături de purtător, sezon după sezon.”

Colecția care militează împotriva cyberbullying-ului

Hate Couture, cea mai nouă colecție Diesel, a fost concepută pentru a dezarma ura. Mesajele primite de-a lungul timpului de cei care lucrează pentru brand au fost transformate în piese vestimentare unice, iar pentru promovarea lor au fost strânse laolaltă mai multe vedete care au avut de luptat de-a lungul carierei lor cu haterii. Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne,Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura sunt starurile ce ajută la transmiterea unui mesaj important: „The more hate you wear the less you care”.

Noile piese vor fi disponibile începând cu data de 6 octombrie, iar clienții Diesel îsi vor putea personaliza noile achiziții cu cele mai rele comentarii pe care le-au primit. Iar cu ajutorul câştigurilor venite din vânzarea itemurilor Hate Couture, Diesel va face o donaţie prin Only The Brave Foundation, susţinând programe anti-bullying şi cyberbullying din diferite ţări ale lumii.

Citiți și: “Moda masculina si ultimile noutati din domeniu”!

Foto: prin amabilitatea distribuitorilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here