Cele mai bune diete pentru 2019 conform experților

0
106
Cele mai bune diete pentru 2019 conform experților

Este a doua oară când dieta mediteraneană primește titlul de cea mai bună dietă în America din partea U.S. New & World Report.

Ce înseamnă să urmăm o astfel de dietă? Înseamnă să mâncăm multe plante, cereale integrale, grăsimi sănătoase, precum uleiul de măsline, și proteine slabe, dar și să scădem aportul de mâncare procesată, carne roșie și zaharuri rafinate. Dieta mediteraneană a fost de mult timp corelată cu numeroase beneficii pentru sănătate, inclusiv riscuri scăzute de cancer și de boli cardiace, o mai bună condiție a rinichilor și un colon mai sănătos.

În clasamentele de ultimă oră, dieta mediteraneană a primit de asemenea titlurile de cea mai bună dietă pentru mâncat sănătos, diabet și sănătatea inimii, cea mai ușor de urmat dietă și cea mai bună dietă pe bază de plante.

Deși o singură dietă nu este cea mai bună pentru toată lumea, clasamentele experților de la U.S. News sunt făcute pentru a promova regimurile alimentare care au șansele cele mai bune să îmbunătățească sănătatea și să îndrume oamenii în direcția opusă curelor care dau metabolismul peste cap.

Între timp, dieta nordică – o dietă care se concentrează în jurul plantelor și care împrumută elemente din tradiția scandinavă – era pe locul nouă când și-a făcut pentru prima oară apariția pe listă, iar acum a urcat în clasament. Această dietă ketogenică care implică un aport mare de grăsimi, dar un aport mic de carbohidrați și în acest an se află pe locul doi fiind considerată un bun plan pentru slăbit.

Iată celelalte diete pentru 2019 din vârful clasamentului

Dieta ADIH

Abordarea Dietetică pentru Împiedicarea Hipertensiunii, a fost gândită special pentru a scădea tensiunea arterială. Dieta împlică un aport redus de sodiu și un aport crescut de mâncăruri bogate în minerale ca potasiu, calciu și magneziu. Acestea din urmă pot contribui la scăderea tensiunii. Cei care o urmează ar trebui să mănânce în principal fructe, legume, lactate cu conținut redus de grăsime, cereale integrale și cantități moderate de proteină slabă, limitând carnea roșie, dulciurile și grăsimile.

Dieta Flexitariană

Dieta pentru vegetarieni flexibili mizează pe reducerea semnificativă a aportului de carne, fără să se renunțe complet la ea. Cercetările arată că o dietă bazată în mare parte pe plante este bună pentru slăbit și pentru scăderea riscurilor de afecțiuni cronice, inclusiv boli ale inimii, diabetul de tip 2 și cancer. Regimul flexitarian a aterizat și el pe lista celor de la U.S. News cu cele mai bune diete pentru mâncat sănătos, diabet și slăbit.

Dieta Mediteraneană – ADIH

Acest regim combină aspecte ale ADIH și ale dietei mediteraneene, cu scopul de a îmbunătății sănătatea cerebrală. În fiecare zi, oamenii care urmează acest regim consumă de minim trei ori cereale integrale, o salată, o legumă și un pahar de vin. Deși nu există nicio o cale sigură pentru a preveni sau inversa declinul cognitiv, experții apreciază acest regim alimentar pentru mixul a altor diete cu principia sănătoase.

Dieta MG

Regimul rebranduit al celor de la Monitorii Greutății a fost numit al patrulea cel mai bun regim per total, cel mai bun regim pentru slăbit și cel mai bun regim comercial. Dieta funcționează prin atribuirea de puncte valorice mâncărurilor în funcție de conținutul acestora în materie de calorii, zahăr, grăsimi saturate și proteine. Fiecare utilizator primește un număr total de puncte per zi, conform nevoilor și în funcție de țintele setate se ține socoteala pe durata întregii săptămâni.

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here