Cum să ardeți grăsimea de pe abdomen și să îl tonifiați rapid

0
Agua de Coco

Zona abdomenului este cea mai expusă depunerii grăsimii. Dacă nu facem sport constant și avem excese culinare, talia este cea care are prima de suferit din punct de vedere estetic. Iată cum să ardeți grăsimea de pe abdomen și să îl tonifiați rapid, conform specialiștilor.

Grăsimea de pe abdomen, cumulată cu cea așezată pe organele interne, contribuie la dezvoltarea unei serii de afecțiuni medicale. Pentru a ne păstra sănătatea, este nevoie să știm ce este bine să mâncăm și să facem mișcare zilnic. În plus, este indicat să scăpăm cât de repede de grăsimea deja depusă pentru a sta departe de complicațiile medicale. Pentru a reuși acest lucru avem la îndemână alimente și suplimente naturale care ard grăsimea și exerciții de sport pe care le putem face atât la sală cât și acasă.

Alimente care ard grăsimea de pe abdomen

„Din categoria alimentelor care accelerează arderea grăsimilor fac parte: scorțișoara, ouăle, ghimbirul, avocado, chia, fructele de pădure, quinoa, ardeiul iute, ceaiul verde, merele, căpșunile, cireșele, nectarinele, zmeura, caisele, kiwi, afine, coacazele, nucile, migdalele, semințe de pin, fisticul, castanele. În plus, mai avem și alimentele cu calorii negative, indicate pentru a ne ajuta să slăbim sau să ne menținem silueta: sparanghel, sfecla rosie, vinete, conopida, varza, varza de Bruxelles, ceapa, prazul, fasolea verde, algele, ridichile. Varza de Bruxelles, de exemplu, pentru 50 de calorii aduse în organism consumă 75 de calorii în procesul de digestie”, explică Flavius Ursachi, head coach la Bodyshape Transformation Center.

Suplimente care ard grăsimea

„Dacă avem nevoie de un plus de ajutor, printre cele mai puternice arzătoare de grasimi se numără suplimentul L-Carnitina (sub diverse forme comerciale) asociat cu antrenamente fizice intense. Înlocuirea a 1-2 mese pe zi cu concentrat proteic din zer, este, de asemenea, benefic”, adaugă specialistul.

Cele mai ușoare exerciții pentru un abdomen plat

„Dacă vreți rezultate sigure, este indicat să urmați într-un program care îmbină antrenamente HIIT (High Intensity Training) cu dietă customizată. Când nu aveți timp să mergeți la sală, puteți recurge la cinci tipuri de exerciții fizice pe care le puteți face și acasă. Pentru aceste exerciții pentru abdomen avem nevoie de o minge și de o saltea.

  1. Placa cu sprijin pe minge

Ne poziționăm cu antebrațele pe minge și ne ridicăm pe vârfuri. Stăm așa până la 1 minut.

  1. Cățărătorul

Din poziția de flotare, ne sprijinim în mâini, ținem umerii deasupra palmelor, și ducem ușor genunchiul la piept, ținând spatele drept și abdomenul încordat. Alternăm și facem câte 15-20 de repetări pentru fiecare parte.

  1. Exercițiu pentru lateralul abdomenului. Stând pe o parte, rezemați în antebraț, ridicăm vertical brațul opus. Menținem poziția câte 30 secunde pentru fiecare parte.
  1. Exercițiu pentru partea inferioară a abdomenului. Stăm pe spate, cu genunchii îndoiți și călcâiele trase spre bazin. Ridicăm ușor picioarele până la piept, revenind apoi în poziția inițială. Facem fără grabă serii de câte 20 de repetări.
  2. Forfecări. Stăm la orizontală, cu brațele sub spate și umerii ușor ridicați, si forfecăm picioarele sus-jos. Putem face și varianta de exerciții tip bicicletă din această poziție, alternând un picior în față și altul retras”, încheie Ursachi.

 

 

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here