Cum să pierdeți rapid kilogramele acumulate în vacanță

Prea multă relaxare și mâncare bună v-au adus kilograme în plus? Iată cum să scăpați de ele rapid

0
94
Agua de Coco

Întoarcerea din vacanță v-a adus relaxare, dar și un număr de kilograme în plus, mai ales dacă nu v-ați abținut de la nimic culinar, satisfăcându-vă orice plăcere, și nu ați efectuat prea multă mișcare fizică. Iată cum să pierdeți rapid kilogramele acumulate în vacanță, conform specialiștilor.

1. Recurgeți la antrenamente HIIT
„Antrenamentele în intervale de intensitate ridicată (HIIT) presupun alternarea exercițiilor fizice de efort intens cu cele de intensitate scăzută, cu scurte pauze între seturile de exerciții efectuate. Prin alternarea acestor exerciții, îndrumate de antrenor personal sau în grup, cu scurte pauze între reprizele de efort depus, veți reuși să slăbiți repede și să vă tonifiați corpul”, spune Flavius Ursachi, Head Coach la Bodyshape Transformation Center. Antrenamentele HIIT sunt diverse și pot fi personalizate în funcție de fiecare persoană în parte, de condiția sa fizică și de tința propusă. Schema standard implică alternarea exercițiilor fizice care presupun efort, efectuate timp de 30 secunde, cu cele de intensitate scăzută, efectuate tot timp de 30 secunde. Durata integrală a circuitului poate fi de 30 minute, cu 10 secunde pauză între repetări. Puteți include genuflexiuni, fandări, cățărări sau flotări.

2. Apelați la tratamentele corporale noninvazive
O soluție eficientă o reprezintă tratamentele corporale noninvazive menite să elimine stratul de grăsime nedorit. Unele sunt atât de avansate tehnologic încât pot face acest lucru după o singură ședință. Este cazul CLATUU Alpha de la Centrele Silhouette, procedura de criolipoliză care îngheață și distruge celulele adipoase ce sunt apoi eliminate treptat în mod natural din organism. Este alternativa liposucției, însă fără operație, fără anestezie, durere sau perioadă de recuperare. Procedura destinată atât femeilor, cât și bărbaților, durează o oră și nu necesită perioadă de refacere. Se poate acționa inclusiv pe zone limitate, pe care manipolii altor aparate nu le pot acoperi: abdomen, picioare, brate, zona sutienului, șolduri, coapse interne/externe, zona deasupra genunchilor, chiar și bărbie sau zona axilei. Rezultatele încep să se vadă în prima lună după tratament, iar cele finale după trei luni. În acest mod, respectând un stil alimentar echilibrat, veți putea scăpa de grăsimea depusă în vacanță fără să vă mai stresați cu mersul constant la sală.

3. Combinați dieta și exercițiile fizice cu ceaiuri
„Pentru a pierde în greutate, este important să urmați o dietă echilibrată, să beți suficientă apă și să efectuați o activitate fizică regulată. Ceaiurile, în cea mai mare măsură cel verde și cel alb, au un efect antioxidant puternic și pot ajuta la procesul de pierdere a grăsimilor în timpul unei diete. Metilxantinele (cafeina, teobromina, teofilina) acționează asupra metabolismului și ajută la drenarea excesului de lichide”, explică specialistul în nutriție Gianluca Mech. Totuși, adaugă el, este indicat să vă limitați la maximum 3 căni pe zi. „Ceaiurile conțin flavonoide și catechinele. Acestea joacă un rol în reducerea nivelului de colesterol LDL și a nivelului de trigliceride, contribuind astfel la protejarea împotriva bolilor cardiovasculare, aterosclerozei și bolilor coronariene. Au o acțiune hipoglicemică, reducând absorbția zaharurilor și o acțiune lipolitică prin stimulare enzimatică, promovând eliminarea grăsimilor din adipocite”, recomandă specialistul.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here