Cunostinte „bine imbracate” la NakedPR

0
47

Astazi, preocuparea pentru moda se poate manifesta in cele mai diferite moduri, de la clasicele sesiuni de shopping in oras si pana la expeditiile aspirationale pe conturile de Instagram. Noi va vorbim astazi de o noua posibilitate, credem maiorganizata: cursurile de Fashion PR. Ele aduc o abordare sincronizata a cunostintelor de moda si comunicare, dar sunt si o varianta relaxata de a interactiona cu principalii jucatori din industria modei.

Ne-am convins ca este asa, participand la lectia de absolvire a cursului de Fashion PR de la NakedPR. Cursul final a fost tinut chiar la showroom-ul H&M, iar invitatul special – Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing & PR Manager la H&M – a facut o demonstratie aplicata de design de comunicare pentru o tema importanta de CSR. Asadar, colectia H&M Conscious a fost punctul central al unei discutii interactive, accesorizata pe alocuri cu sfaturi autentice pentru un profesionist in Fashion PR.

Ewa Jarzemska si Vicki Nicola

Adelina Bortan (Naked PR) si Vicki Nicola

„Baza in PR este informatia. Dar cred ca un PR cu adevarat bun o transforma in inspiratie, mai ales cand vorbim de moda. Aceasta este alchimia pe care am promovat-o impreuna cu Noemi Meilman in fiecare curs de la NakedPR. Iar invitatii speciali au fost cei care au confirmat de fiecare data ca moda inseamna fascinatie”, spune Vicki Nicola, profesor la cursul de FashionPR si contributor al Harper’s BAZAAR.

Foto: NakedPR

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here