Deceniul în modă: Veronica Zaharia

0

„Deceniul în modă” este un dosar dedicat loresignerii, modelelor și tastemaker-ilor care au marcat ultima decadă, fotografiați sau desenați de cei mai apropiați colaboratori BAZAAR.

Fotografii de Anna Daki, Oltin Dogaru, Alex Gâlmeanu și Iulian Nan
Ilustrații de Ágnes Keszeg
Realizat de Andrei Iovu
Interviuri realizate de Ioana Chira și Andrei Iovu

În parteneriat cu Rose Mary

Pentru Veronica Zaharia, fondatoarea brandului Parlor, este important ca primii pași făcuți de modă înspre sustenabilitate să fie continuați asiduu în noua decadă.

„De ce să avem o garderobă de zi și una de seară, când putem nuanța ținutele, accesorizându-le diferit pentru momentele în care ne propunem să le purtăm?
De ce să fim la «modă» când putem să fim timeless?”

Care sunt schimbările principale petrecute între momentul în care ai lansat brandul Parlor și momentul actual, cele care au avut impact asupra ta ca designer cu un business propriu?

După părerea mea, mediul online a schimbat foarte mult și neașteptat de rapid percepția despre ce este relevant în acest domeniu. Cel mai mare challenge pentru un brand independent este să rămână în atenția generațiilor Millennials și Z, cei mai mari consumatori de online. Generații foarte informate, mereu în mișcare, interesate să știe cât mai multe despre brandurile pe care le poartă, despre țesăturile din care sunt făcute hainele, despre modul în care sunt produse, dacă brandul este sau nu interesat să abordeze o politică de sustenabilitate. Împreună cu aceste schimbări a apărut în portofoliul Parlor brandul de luxury street wear ILoveParlor, iar în colecțiile Parlor și IloveParlor, țesături reciclate și reciclabile.

Dacă ai putea da timpul înapoi, ce ai face altfel în cursul acestor ani?

Nu aș face nimic diferit. Fiecare pas corect sau greșit făcut într-un business completează un puzzle care, în întregul lui, reflectă prezentul, iar de prezent eu sunt foarte mândră.

Ce teme ți-ai dat pentru 2020 sau chiar un pic mai departe?

Mi-am propus ca brandurile Parlor să fie mai prezente în mediul online și îmi doresc ca 2020 să fie un an al echilibrului și al stabilitătți.

Care crezi că sunt valorile pe care moda ar face bine să le îmbrățișeze sau prioritizeze în anii următori?

Cred că sustenabilitatea este o temă care ar trebui luată mult mai în serios în următorii ani. Designerii ar trebui să fie din ce în ce mai conștienți de impactul produs de consumul mare de țesături ce afectează mediul înconjurător și de modul iresponsabil în care sunt împachetate și etichetate produsele.

Fotografie de Alex Gâlmeanu

Makeup: Adina Vlad;

Hairstyling: Diana Mogoș//HAZE Hairdressers;

Asistent styling: Veronica Nojac

Veronica poartă rochie și mules din garderoba proprie.

Citește și

Deceniul în modă: Irina Marinescu 

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here