3 show-uri de modă cu decoruri spectaculoase la Paris Fashion Week

0
28

Săptămâna Modei din capitala Franței a ajuns la final, iar noi facem o trecere în revistă a celor trei mari prezentări care ne-au cucerit cu decorurile lor îndelung pregătite.

Chanel și decorul ce amintește de un resort bavarez de schi

Dacă în urmă cu un sezon Chanel a transformat Grand Palais într-o plajă îmbietoare, pentru sezonul rece și ultima colecție ce poartă semnătura Karl Lagerfeld, spațiul a fost transformat într-un decor idilic de iarnă cu tot cu zăpada aferentă.

Gândite de Karl Lagerfeld și Virginie Viard, siluetele noii colecției sunt un mix reușit de accente feminine și masculine, detalii specifice casei, dar și elemente clasice în ținutele de iarnă. Paleta tipică acelui sezon în alb și negru este spartă periodic de piese în nuanțe aprinse de violet, fucsia, cărămiziu sau verde smarald.

Mesajul feminist al colecției Dior extins și la nivelul decorului

Prezentată pe 26 februarie, cea mai nouă colecție Dior realizată sub conducerea creativă a Mariei Grazia Chiuri a avut parte și de un spațiu special: Musée Rodin din Paris. Spațiul a fost decorat de artista de origine italienească, Bianaca Pucciarelli Menna, cunoscută sub numele de Tomaso Binga. Binga, care a intrat sub un pseudonim masculin în branșă pentru a protesta față de privilegiul oferit persoanelor de sex masculine. Ea a construit pentru noua colecție Dior un decor pe tema feminității și surorității cu autoportrete nude, așezate sub formă de litere.

Decorul Louis Vuitton a fost inspirat de Centre Georges Pompidou

Paris Fashion Week s-a închis aseară cu show-ul Louis Vuitton, desfășurat, exact ca-n ultimile sezoane, într-o construcție efemeră creată în curtea muzeului Luvru. Dacă pentru primăvara/vara 2019, Nicolas Ghesquière și-a dorit un decor futurist, la granița virtualității digitale, de această dată el a ales să construiască un decor foarte precis, evocând cât se poate de clar designul celebrului muzeu de artă contemporană Centre Georges Pompidou și minunata piațetă din fața lui, pe care designerul a descris-o ca fiind „punctul unde se amestecă toate subculturile și locul unde toată lumea se poate exprima liber”.

Ghesquière a creat o colecție „foarte precis geo-localizata”, dupa cum s-a exprimat, avand în minte Beaubourg și întreg arondismentul 4 din Paris, colorat, multicultural și mereu intens exprimat la nivel de modă a străzii.

Citiți și: “Sezonul românesc la Pompidou”!

Foto: prin amabilitatea brandurilor Louis Vuitton și Chanel, Imaxtree

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here