Esenta stilului romantic la H&M

0
121
interviu erdem x h&m colectie
O selectie de produse din noua colectie ERDEM x H&M: Cercei, 139 Lei; Clama pentru par, 99 Lei; Pulover, 299 Lei; Bocanci, 699 Lei; Bluza, 399 Lei; Geanta, 999 Lei; Esarfa, 199 Lei; Mantou, 699 Lei

Una dintre cele mai asteptate colaborari ale momentului este, ca in fiecare toamna, cea dintre H&M si un brand sau designer high-fashion. De data aceasta, alesul vine din zona modei londoneze: Erdem.

Designerul de origine canadiana si turca Erdem Moralioğlu crede in puterea frumusetii si exploreaza in fiecare dintre creatiile sale referinte istorice si amintiri personale. Pentru Erdem X H&M, el a reinterpretat temele creative ale unora dintre cele mai apreciate colectii ale sale si a mixat imprimeurile, texturile si detaliile mestesugite pentru care si-a castigat reputatia.

Harper’s BAZAAR: Ati putea sa ne spuneti mai multe despre colaborarea dintre Erdem si H&M?

Erdem Moralioğlu: Colectia Erdem X H&M contine piese complet noi, ce reiau diferite teme pe care le-am abordat de cand am lansat brandul, in 2005. M-am dus cu gandul si la propriile mele amintiri, la copilaria si familia mea, la lucrurile care m-au inspirat din cultura pop. Totul este gandit pana in cele mai mici detalii si finisat cu atentie, fara compromisuri. Este pentru prima oara cand realizez o linie pentru barbati, ceea ce a fost foarte palpitant. De asemenea, mi se pare interesant ca avand la dispozitie ambele linii, atat pentru femei, cat si pentru barbati, acest lucru devine o invitatie de a va alege piese din oricare garderoba, fie ea feminina sau masculina, pentru a va crea propria identitate.

H.B.: Ne puteti povesti despre amintirile din copilarie care au inspirat colectia?

E.M.: Pentru ca Erdem X H&M inseamna si prima mea linie pentru barbati, m-am gandit la ce port acum, dar si la ce purtam in copilarie. De exemplu, un pulover norvegian pe care il purtam in liceu m-a condus inspre abordarea grafica a motivului Fair Isle din Erdem X H&M.

H.B.: Sunteti renumit pentru povestile din spatele colectiilor. Care este naratiunea pentru aceasta colaborare?

E.M.: A fost foarte placut sa realizez designul acestei colectii, pentru ca am abordat-o in alt mod. Cand creez colectiile mele pentru catwalk, construiesc o intreaga poveste despre femeia respectiva – cine este ea, ce face, ce gandeste. Pentru Erdem X H&M am fost mai liber. Inspirat de videoclipul Being Boring de la Pet Shop Boys, mi-am imaginat un grup de tineri prieteni care invadeaza pentru un weekend o casa englezeasca de la tara si care poarta o rochie de gala cu tenisi sau pijamale de matase cu o jacheta din tweed pe care cineva a gasit-o agatata de usa. Este ca un grup format din cei mai tari oameni pe care ii cunosti, toti la un loc, creand propriile povesti cu piesele pe care le gasesc.

H.B.: Suna extrem de fun!

E.M.: Chiar m-am distrat creand piesele ca haine individuale. De obicei, cand fac un show, ma gandesc la ordinea lookurilor, iar fiecare dintre ele este astfel conceput incat sa urmeze natural dupa altul. Acum a fost foarte diferit, m-am axat pe ideea ca fiecare isi va face un look propriu cu Erdem X H&M – va combina piese din linia feminina si cea masculina intr-un mod neasteptat, va purta o fusta de bal cu un hanorac si cu pantofi sport slip-on sau va arunca un mantou masculin peste o rochie lunga din paiete. Am vrut ca aceasta colectie sa fie despre spirit ludic si libertate.

Colectia Erdem X H&M este disponibila incepand cu 2 noiembrie in magazinul din Baneasa Shopping City si online, pe hm.com.

Articol aparut in numarul de noiembrie al revistei Harper’s BAZAAR Romania.

Cititi si: “(P) ERDEM x H&M: functionalitate si dramatism intr-o noua colectie”!

Colaj: Tudor Smalenic Foto: Guliver/ Getty Images, prin amabilitatea distribuitorilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here