Eveningwear sustenabil: eleganță conștiincioasă de la H&M, Mother of Pearl, Stella McCartney și Reformation

0
78
Colecția Conscious Exclusive 2019 de la H&M

Se apropie sezonului de petreceri, și arsenala de eveningwear cere propuneri noi, în pas cu moda și întâmplările globale. Cu o conștientizare mai bună a sustenabilității, mulți dintre noi vom adopta, fără îndoială, o abordare diferită a cumpărăturilor de rochii de petrecere în acest an. După ce a aflat că cele mai multe decorațiuni potrivite pentru petreceri nu sunt biodegradabile, gândul de a opta pentru o rochie cu paiete dintr-o rețea fast-fashion nu are același apel.

Din fericire, există o multitudine de opțiuni vestimentare sustenabile pe care puteți miza. Indiferent dacă sunteți o adeptă a investițiilor de lux sau o styling eroină a pieselor accesibile, brandurile de mai jos vă vor ajuta să vă maximizați stilul personal și să vă minimizați impactul asupra mediului în acest sezon de party.

H&M

Linia H&M Conscious Exclusive aniversează 10 ani de când s-a lansat. Colecția nouă este încărcată de stilul extravagant și impetous al misterioaselor baluri și al petrecerilor strălucitoare din vremuri de mult apuse, și ne prezintă un mix de piese vestimentare somptuoase de seară și accesorii versatile, toate trecute prin filtrul unei mode sustenabile. Rochiile romantice, costumele sofisticate și tricotajele fine promit obținerea unui efect spectaculos. Pentru prima dată, colecția include materiale precum alama reciclată, zincul reciclat și TENCELTM X REFIBRATM, o fibră brevetată de lyocell, realizată parțial din deșeuri de bumbac. Colecția AW19 Conscious Exclusive va fi disponibilă exclusiv pe hm.com începând cu 26 septembrie.

https://www2.hm.com/ro_ro/free-form-campaigns/1160a-conscious-exclusive-2019.html

 

Mother of Pearl

Mother of Pearl este un brand de lux pentru femei care sărbătorește individualitatea și autenticitatea. Cu sediul în East London și în frunte cu Amy Powney, Mother of Pearl adesea adoptă o abordare plină de umor pentru imprimeuri și design; siluetele masculine îmbinate cu țesături de lux și detalii feminine definesc brandul, iară fibrele organice (bumbac, lână și lyoncell) și detaliile împodobite cu perle au devenit un favorit al modei de-a lungul anilor. Sustenabilitatea reprezintă o parte indispensabilă a DNA-ului brandului, ce livrează un produs bine proiectat, fără compromisuri asupra eticii.

https://motherofpearl.co.uk/

 

Stella McCartney

Un campion de durată al designului etic și cruelty-free, Stella McCartney se consideră un agent al schimbărilor și operează o afacere modernă și responsabilă. De la angajamentul de a nu folosi niciodată piele sau blană, a fi un pionier în materiale noi alternative până la utilizarea tehnologiilor de ultima generație și promovarea unui sistem circular, Stella livrează colecții sustenabile de eveningwear, și de curând, bridal. Rochii opulente metalizate, rochii simple și sofisticate, salopete fine tricotate – lista dumneavoastra de dorințe va fi greu de redus.

https://www.stellamccartney.com/ro/online/stella-mccartney/women/evening

 

Reformation

Misiunea brandului Reformation din Los Angeles, este de a realiza siluete effortless din materiale sustenabile care sărbătoresc silueta feminină. Piesele Instagrammable sunt realizate din materiale organice, durabile, dar și din piese vintage reconstituite sau țesături reciclate din „deadstock-uri”. Reformation are o secțiune separată pentru piese bridal, cu propuneri de rochii sofisticate atât pentru mirese cât și variante șic de eveningwear pentru invitați.

https://www.thereformation.com/

Citiți și: „28 inspirații altfel pentru ținute office„!

Imagini: PR; prin amabilitatea distribuitorilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here