Frumusețe la 40 de ani

0

Frumusețe la 40 de ani

Dietă
Radicalii liberi sunt responsabili de stresul oxidativ și sunt implicați în procesele de îmbătrânire celulară și în dezvoltarea diferitelor boli. Corpul nostru este echipat cu mecanisme naturale de apărare care îi permit să blocheze radicalii liberi, dar care pot deveni mai puțin eficienți de-a lungul anilor. Din acest motiv, recomand consumul de ali-mente bogate în antioxidanți, cum ar fi fructele de pădure, fructele și legumele de sezon, declară nutriționistul Gianluca Mech. Un plus pentru o dietă sănătoasă: reducerea cantității de sare, cofeină și a mâncărurilor prăjite.

Machiaj
Alege produse de machiaj care oferă hidratare și luminozitate – un primer și un fond de ten de tip serum, recomandă makeup artistul Adina Vlad. Ideal este ca fardul de obraz și iluminatorul să aibă texturi cremoase și să fie aplicate cât mai sus, pe pomeți, estompate spre tâmple, pentru a crea o iluzie optică de lifting, adaugă ea.

Sport
Exercițiile cu greutatea corpului stimulează masa musculară și nu sunt de neglijat – le poți efectua cu benzi elastice, pentru mai multă intensitate, sugerează antrenorul Flavius Ursachi. Un alt aspect important este că, pe lângă masa musculară, începi să pierzi
mobilitatea și flexibilitatea, din cauza statului pe scaun timp îndelungat la locul de muncă. Clasele de yoga sau exercițiile specifice de mobilitate, chiar și acasă, sunt indicate. Pentru
activități cardio, încearcă înotul sau dansul, cu impact mai redus asupra articulațiilor. 

Păr
Podoaba ta capilară începe să își piardă din strălucire și vârfurile se degradează mai repede. Îngrijirea ar trebui să fie un obiectiv principal. Evită experimente coloristice cu efect dramatic și focusează-te pe păstrarea strălucirii părului. Gamele de protecție a culorilor și tratamentele revitalizante sunt importante în această decadă.

Îngrijirea pielii
Pe lângă apariția ridurilor, după 40 de ani apare și pierderea de volum în anumite zone ale feței, ceea ce dă aspectul nedorit de față „căzută”. În acest caz, sunt recomandate tratamente minim invazive precum adăugarea de volum, cu cristale de calciu sau grăsime proprie la nivelul pomeților și al cearcănelor, și remodelarea conturului mandibular, recomandă medicul estetician Iancu Morad.

Pentru asigurarea cantității optime de micronutrienți esențiali, vitamine și antioxidanți pentru corp, care are multiple efecte benefice, inclusiv la nivel facial, poți să apelezi la terapii intravenoase cu nutrienți, vitamine și antioxidanți și ozonoterapie. La clinica Elysium, perfuziile Medkore+Elysium, cu o durată de injectare de 30-45 de minute, sunt personalizate. Terapia Beauty Enhancer reface pielea și țesuturile moi, combate îmbătrânirea prematură și îmbunătățește aspectul părului, pielii și unghiilor.

Colaj Tudor Smalenic

Sorina Fredholm, antreprenor și fondator al platformei 121tribe

Ce mâncăm determină durata și calitatea vieții noastre, așa că am o dietă bazată pe multe legume și fructe cu antioxidanți, vitamine și minerale, de care are nevoie corpul ca să se regenereze. Dimineața o încep întotdeauna cu două pahare mari cu apă. La micul dejun consum un green smoothie, la prânz o salată mare de kale cu legume la cuptor și sos miso, iar seara, soba noodles cu legume crocante și tempeh caramelizat. În ceea ce privește sportul, combin practica yoga cu antrenamente funcționale și sunt activă zilnic.

Îngrijirea cosmetică e destul de basic, dar curățarea pielii dimineața și seara este non-negociabilă. Hidratez tenul cu serumuri cu acid hialuronic, ceramide, folosesc cremă de față și de ochi. Machiajul este unul natural, cu un BB cream sau un fond de ten foarte lejer, iluminator, blush și mascara. Aleg produse cât mai naturale, organice și eco-friendly. O dată pe an, fac un tratament de biorevitalizare și biostimulare, BioRePeel, la Avra Aesthetic Institute, o variantă mai light a unui peeling chimic și, din când în când, tratamente faciale noninvazive, de curățare și hidratare. Practic meditația și exerciții de respirație, care mă echilibrează la nivel psihic și emoțional, îmi cresc imunitatea și îmi reduc stresul.

Articol realizat de Ioana Vasile

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here