A aparut Ghidul de antrenament Women’s Health!

0
130
ghid de antrenament Woman's Health

Deoarece circa 20% dintre cititorii Men’s Health sunt femei, ne-am gandit sa le rasplatim fidelitatea cu antrenamente si diete ceva mai specifice si mai usor de aplicat.

Am adunat intr-un loc tot ce trebuie sa stiti – informatii-cheie din fitness, secrete si ponturi care va vor aduce la forma pe care v-ati dorit-o dintotdeaua. Iata ce gasiti in interior:

Pe coperta – Tara Holtea, una dintre cantaretele care isi respecta cu rigurozitate planul de fitness, va dezvaluie cateva secrete care va vor ajuta sa aratati ca ea.

Lucrati-va zonele cu probleme – brate, picioare, abdomen, coapse si fesieri. Identificati punctul slab si transformati-l in avantaj, cu exercitii specifice fiecarei zone de care sunteti nemultumite.

Vreti sa maximizati rezultatele, dar n-aveti foarte mult timp la dispozitie? Exersati in pauza de pranz. Incearcati un antrenament care va va ajuta sa aveti mai putine kilograme la sfarsitul fiecarei saptamani.

Motivatia este unul dintre cei mai importanti factori cand vine vorba de sport si stim ca nu de putine ori ati simtit ca vreti sa renuntati. Va dam cel putin cinci motive pentru care trebuie sa continuati.

Accelerati arderea grasimilor. V-am pregatit un program care va intensifica metabolismul, va ajuta sa pierdeti in greutate si va construieste masa musculara. Si dureaza doar 30 de minute.

Nu aveti nevoie de sala. Antrenati-va intregul corp fara sa parasiti locuinta sau sa ridicati vreo gantera.

Aflati care sunt retetele care va satura si care va ajuta sa scapati in acelasi timp de kilograme. Par miraculoase, nu-i asa? Convingeti-va!

Foto: PR

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here