Giorgio Armani – 40 de ani de creatie

0
59

Muzeul Armani/Silos – denumit astfel pentru a pastra istoria spatiului initial, un siloz din anii 1950, aflat in Milano – este o o noua declaratie a minimalismului promovat de brandul Armani, trasatura care a devenit de-a lungul timpului o definitie pentru lux si rafinament.

La cei 80 de ani ai sai, Giorgio Armani ramane sufletul afacerii de miliarde de dolari, cuprinzand linii vestimentare, de accesorii si de decoratiuni interioare. Preferinta pentru o paleta calda de nuante, bleumarin, gri sau bej si mixurile ton-sur-ton ii caracterizeaza creatiile, care au cucerit nu numai covorul rosu, ci si lumea filmului.

Richard Gere in American Gigolo, 1980. Leonardo DiCaprio in The Wolf of Wall Street, 2013

De la Richard Gere in American Gigolo la actorii din GoodFellas si Leonardo DiCaprio in The Wolf of Wall Street, Armani a invesmantat personaje pozitive si antieroi, facandu-si loc in inima starurilor de cinema. Jodie Foster, Cate Blanchett si Anne Hathaway si-au facut aparitia in repetate randuri in creatii couture ale casei la cele mai insemnate evenimente, iar George Clooney a purtat un costum Armani la mult mediatizata sa nunta.

Cate Blanchett la premiile Oscar, in Armani Prive. Anne Hathaway la Golden Globes, in Armani Prive

Frumusetea atemporala a creatiilor Armani vorbeste despre evolutia unei afaceri deschise in 1975, care, 40 de ani mai tarziu, continua sa aduca eleganta in lumea modei, a arhitecturii si a artei.

Armani Prive, toamna 2014. Emporio Armani primavara-vara 2015

Foto: Guliver/Getty Images, Imaxtree, Davide Lovatti

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here