Greselile care va impiedica sa reveniti la silueta de dinainte de Sarbatori

0
41
greseli care va impiedica sa slabiti dupa Sarbatori

Cel mai frumos lucru legat de perioada Sarbatorilor de Iarna este ca nu acordati niciun pic de atentie caloriilor. Insa din pacate, perioada glorioasa a exceselor permise trece mai repede decat credeti. Iar apoi v-ati dori fie sa dati timpul inapoi, fie sa apelati ca-n trecut la un corset care sa mascheze extrakilogramele. Majoritatea femeilor de azi vor recurge totusi la metoda clasica: dietele. Ele functioneaza doar daca nu cadeti in cateva capcane.

 


1. Produsele sarace in calorii

Atunci cand mergeti sa va faceti cumparaturile veti fi tentate sa alegeti versiunile degresate ale produselor lactate pentru a pierde mai usor in greutate. Insa aceasta este de fapt o mare greseala deoarece alimentele sarace in grasimi sunt de multe ori bombe calorice. Mai putina grasime inseamna, de obicei mai puțin gust, iar aceasta problema este adeseori compensata prin adaugarea de zahar sau diversi compusi sintetici care mimeaza gustul produsului respectiv.

2. Dieta cu sucuri: cu avantaje si dezavantaje

Dupa Craciun pare ca are sens sa faci o detoxifiere cu sucuri proaspete pentru a-ti curata organismul de excesele care vin la pachet cu Sarbatorile. Cu toate acestea, sentimentul de foame care insoteste de obicei un astfel de regim strict alimentar te determina sa mananci si mai mult dupa aceea si sa recuperezi in timp record kilogramele pierdute. O solutie mult mai inspirata este sa inlocuiesti doar una dintre mese cu un suc sanatos, bogat in nutrienti.


3. Va cantariti zilnic

O dieta sanatoasa, exercitii fizice si cu toate astea, cantarul cu greu indica o schimbare – sau chiar arata ca v-ati mai ingrasat un pic. Insa fluctuatiile zilnice sunt absolut normale. Cu scopul de a nu va confrunta cu astfel de momente de frustrare, ar fi mai bine sa va cantariti doar o data pe saptamana sau o data la doua saptamani.

4. Recompensa de dupa antrenament

Este una dintre greselile cele mai clasice intr-o dieta. Dupa o sesiune de jogging in parc va premiati cu o ciocolata sau cu o portie de paste la cina. Din pacate, sportul nu da unda verde la o alimentatie necontrolata. Asigurati-va ca mesele de dupa antrenamente contin suficiente fibre, dar nu exagerati.

5. Sariti peste micul dejun

Cine trece peste micul dejun, slabeste mai repede – aceasta pseudofilosofie este o mare aberație. De fapt, micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, deoarece ea furnizeaza corpului energia necesara pentru toata ziua, plus ca poate stopa aparitia poftelor nu tocmai sanatoase.

Cititi si: “Noile diete: programe nutritionale care promit suplete, sanatate si energie”!

Foto: Guliver/ Getty Images


Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here