Spring Cleaning: 3 moduri de îmbunătățire a obiceiurilor de la job

Primavăra este momentul ideal pentru a apasa pe butonul de reset al rutinelor noastre.

0
36
3 moduri de îmbunătățire a obiceiurilor de la job

Daca startul lui 2019 a fost, poate, pavat cu frustrări, să privim primăvara ca momentul în care ne putem reseta gândirea, dar și atitudinea – să fim onești cu privire la lucrurile ce au nevoie de îmbunătățire și să ne dăm seama unde putem crește. Voi vă cunoașteți cel mai bine, asa că fiți sincere cu voi.

Odată cu venirea lui aprilie și începutul celui de-al doilea trimestru calendaristic, deja finalul anului pare cumva iminent și din moment ce primăvara este anotimpul curățeniei, de ce sa nu aplicăm aceeași strategie și când vine vorba despre obiceiurile noastre?

Fiți realiste cu programul și scopurile pe care le aveți

Indiferent daca sunteți antreprenoare, senior VP, directori sau faceți freelancing, un orar eficient vă poate ajuta, fără îndoiala, sa aveți (mai mult) succes. Nu contează cât de motivate sunteți sau cât vă place job-ul pe care îl faceți, e ușor să stați prea tarziu noaptea și sa trișați din punct de vedere al orarului pe aici și pe acolo. “Vă țineți de rutină sau vă mințiți? Modul în care faceți acum lucrurile vă usurează sau, din contră, îngreunează munca?”, întreabă Weiner. “Gândiți-vă la modurile în care puteți crea un program care să fie consistent cu scopurile voastre și țineți-vă de el!”

Prioritizați, prioritizați, prioritizați

Fie că vă place sau nu, de-a lungul carierei vom avea de-a face cu decizii matematice foarte grele, potrivit lui Michael Dermer. Ce vrea el să spună? Cu toții am trecut prin asta – trebuie să faceți echivalentul de muncă pentru 100 ore în doar 10. Numai acest gând poate da palpitații, însă opriți-vă, trageți aer adânc în piept și concentrați-vă pe aici și acum.
“În loc să se concentreze pe ce este important de făcut și ce au de făcut în acel moment, mulți se concentrează pe ce nu vor putea face. Iar asta este contraproductiv. Să te gândești aproape numai la lucrurile pentru care nu ai timp sau să trăiești prea mult în viitor nu reprezintă decât o risipă de timp și de efort”, adaugă Dermer.

Pentru a rezolva această dilema, decideți-vă ce este urgent și important și trebuie să faceți astazi și apoi nu vă mai gândiți la celelalte taskuri.

Resetați-vă gândirea

În timp ce unii ani sunt plini de aventură și călătorii, premiere în carieră și salarii mari, alții sunt mai lipsiți de strălucire, complicați și frustranți. Daca începutul lui 2019 a fost pavat cu angoasă, acum este momentul potrivit pentru un reset al modului în care gândim și al atitudinii. Asta nu înseamnă să dăm vina pe ceva sau cineva, dar să fim sinceri despre zonele în care avem nevoie de îmbunătățiri și în care ne putem dezvolta.
De exemplu, daca ați acumulat foarte multă energie negativă în viață, poate tocmai acest negativism este acel lucru la care trebuie să renunțați ca să puteti, mai apoi, sa vă dezvoltați corect din punct de vedere profesional.

Citiți și: “Publicatia Marie Claire initiaza de 8 martie campania #NotMyJob”!

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here