În Focus: noua colecție Chanel Eyewear

0

Adăugând un aer contemporan unor piese deja clasice, Chanel a dezvăluit noua colecție de ochelari de soare pe prima sa platformă e-commerce, în mai multe țări din Europa.

Odată cu parteneriatul cu Luxottica Group în 2000 şi introducerea site-urilor de comerţ online, mai întâi în SUA, în 2015, apoi în Marea Britanie, în 2018, brandul franţuzesc mult iubit se angajează să ducă experienţa de shopping la un nou nivel prin această lansare în Europa.
Creând o abordare omni-channel, care vine în completarea boutique-urilor de modă şi beauty, permite în acelaşi timp casei de modă să servească mai bine clienţii printr-o procedură îmbogăţită şi personalizată. Noul design web, intuitiv, oferă clientului o experienţă de cumpărături unică, cu servicii extinse, spre deosebire de cea oferită de magazine.
Accesibil prin secţiunea de ochelari din pagina de pornire, CHANEL.com, platforma e-commerce se lansează cu toată gama de ochelari de soare, inclusiv noutăţi, precum şi colecţiile atemporale. În plus, clienţii îşi pot adapta călătoria virtuală de cumpărături optând pentru funcţia „try on” pentru a selecta cea mai potrivită formă de ochelari cu întregul sortiment de stiluri.

Ochelarii de soare Chanel, cu detalii emblematice, reprezintă acel accesoriu esenţial din orice garderobă şi pe această cale site-ul vine şi cu o suită de informaţii-cheie care ajută la îmbunătăţirea cunoştinţelor despre aceste piese timeless chic, înainte de achiziţionarea lor.

#CHANELSunglasses #CHANELEyewear www.chanel.com/ro

Colaj: Tudor Smalenic, fotografii prin amabilitatea distribuitorilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here