Jenna Lyons, presedintele J Crew, se desparte de brandul pentru care a lucrat timp de 26 de ani, lasand partea de design in mainile canadianului Somsack Sikhounmuong.
Jenna Lyons a ajutat J Crew sa creasca in anii ‘90 si ei i se datoreaza imaginea proaspata a brandului, culorile sale luminoase si stilul preppy, ce le-a cucerit pe Michelle Obama si pe Beyonce. Jenna Lyons va ramane consilier de creatie la companie pe perioada acestui an, dar nu a spus ce planuri de viitor are.
Este incontestabil impactul pe care l-a avut Lyons asupra modei americane – prin mixul de nou-vechi, de feminin-masculin, de sofisticat-lejer. Sub conducerea lui Lyons, J Crew a oferit o versiune optimista a modei americane, una in care un costum isi putea schimba look-ul doar daca alegeai sau nu sa inchizi un anumit buton sau te decideai sa-ti legi un pulover in jurul taliei. Jenna Lyons a conferit brandului o doza infinita de imaginatie si de resurse creative.
Somsack Sikhounmuong este cel care va prelua partea de creatie de la Jenna Lyons
„A fost dincolo de cele mai indraznete vise ale mele, faptul ca am lucrat alaturi de o echipa uimitoare de oameni la un astfel de brand incredibil si, alaturi de Mickey – unul dintre cei mai talentati vizionari din retail“, a declarat Lyons. „Sunt incantata de capitolul care urmeaza pentru J Crew precum si de posibilitatea ca alti lideri de creatie in cadrul organizatiei sa-si asume noi responsabilitati.“
Somsack Sikhounmuong, cel care va prelua partea de creatie de la Jenna Lyons, lucreaza din 2001 pentru J Crew si-n prezent conduce departamentului creativ al brandului Madewell. Sikhounmuong a crescut in Oshawa si s-a mutat la New York, la varsta de 18 ani pentru a studia designul.
Desi J Crew s-a bucurat de mult succes in ultimele doua decenii, de curand, profiturile au inceput sa scada. In 2016, vanzarile nete la J Crew au fost de 2 miliarde de dolari, cu 6 la suta mai mici fata de anul precedent.
Cititi si: “Clare Waight Keller, succesoarea lui Riccardo Tisci la Givenchy”!
Foto: Guliver/ Getty Images