Lista mea: Inna, in 24 de ore

156
Inna 24 de ore

Artista cu fani in intreaga lume dezvaluie cum se desfasoara o zi din viata ei in timpul unui turneu de promovare.

7:30 A.M. Ma trezesc in jurul acestei ore pentru ca sunt intr-un turneu de promovare in Mexic si urmeaza o zi incarcata. De fel, nu sunt o persoana matinala. Imi place sa dorm super-mult. Primul lucru pe care-l fac este sa intru in dus. Ma grabesc, asa ca stau doar vreo cinci minute in dus. Alte cinci minute ma spal pe fata si ma dau cu crema; am tenul foarte uscat si trebuie sa folosesc o crema extrem de hidratanta care sa-mi intre in piele pana cand ajung la machiaj, la matinalul TV la care sunt invitata. Tot cinci minute ma gandesc cu ce sa ma imbrac pana la emisiune. De obicei e vorba despre un tricou foarte larg, jeansi si sneakers. In geanta am insa tinutele facute pentru emisiune cu o seara inainte. Nu folosesc parfum, imi da o stare neplacuta, chiar as putea spune ca sunt alergica la parfum. Nici o zi de-a mea nu seamana cu alta. De exemplu, in alte zile, cand ma trezesc la 12:00, stau 30-45 de minute in pat cu telefonul in mana, citind comentariile de pe social media, verificand ratingul la postari s.a.m.d.

8:15 A.M. Ies din camera de hotel si trec pe la micul dejun. Asta inseamna ca imi iau un croissant intr-o caserola de plastic si o cafea intr-un pahar de carton. Nu sunt dependenta de cafea. Beau pentru ca imi place si pentru ca inlocuieste un mic dejun mai bogat. Cand beau cafea, nu ma doare stomacul, pot sa mananc un croissant si ma mint asa pana pe la pranz. Daca e o cafea de calitate, cu un gust bun, nu adaug zahar, ci doar lapte.

8:25 A.M. Cobor la masina. Mexico City e un oras cu un trafic infernal, mai rau decat in Istanbul, dar poate nu la fel de rau ca in Moscova, unde ajungi sa faci 15 km in doua sau chiar trei ore. Ar trebui sa fim fericiti cu traficul din Bucuresti. [Rade.] De data asta, am noroc – studiourile Televisa sunt aproape de hotel.

9:00 A.M. Incepe makeup-ul. Daca la unele shootinguri imi place sa incerc un machiaj mai indraznet, la emisiunile la care urmeaza sa vorbesc despre mine prefer un look relaxat si friendly – ten luminos, ochi conturati, dar nimic exagerat. Hainele trebuie sa fie in stilul sexy charismatic care ma reprezinta. Cred ca oricat de mult te transformi pe scena ca artist, la un matinal, asa cum e Hoy, e bine sa pastrezi o legatura cu firescul si cu naturalul, asa ca am purtat un top din jerseu de la MSGM si cizme Balenciaga nude.

10:00 A.M. Fac probele de sunet, fara de care nu se poate, apoi ma distrez in culise cu echipa si ma pregatesc cu energie buna pentru interviu.

11:40 A.M. Intru in direct timp de zece minute, la ora de maxima audienta, de la finalul emisiunii. Raspund la intrebari si cant o versiune acustica la noua mea piesa. Pentru a avea grija de voce nu fac nimic special. Doar dimineata, dupa ce ma trezesc, nu vorbesc in prima jumatate de ora, pentru ca altfel raman cu o mica raguseala pe tot parcursul zilei.

12:30 P.M. Un loc care imi place foarte mult in Mexico City este Le Pain Quotidien, in centrul orasului. Au paine de foarte multe feluri, cu un gust senzational. Pentru mine e prelungirea micului dejun. In timp ce ceilalti iau o salata sau peste, eu mananc paine cu dulceata! Si beau a doua cafea a zilei, tot indoita cu lapte. Nu fac sport deloc. Cateodata am 2-3 concerte pe saptamana si stau cate o ora pe scena fara pauza. Efortul pe care-l fac asa si metabolismul sunt suficiente pentru a nu fi nevoie sa merg la sala. Recunosc ca nici nu-mi place sa merg. Nu fac lucruri care nu-mi plac, pentru ca s-ar putea sa nu ma ajute.

1:30 P.M. Inapoi spre hotel, ne oprim in centrul orasului pentru cateva fotografii de street style, dar si cu locuri de acolo. De obicei postez pe Instagram, care imi place cel mai mult, si dau share pe celelalte pagini. La hotel, ma asez in pat, aleg fotografiile, vorbesc cu parintii acasa, cu prietenii, postez pe Instagram, ma uit ce au postat colegii mei, fac o recapitulare a zborurilor care ma vor duce spre urmatoarele destinatii, mai ascult o piesa tocmai lansata. Exista foarte putina muzica in lumea asta care sa nu-mi placa. Apreciez toata muzica. Stiu cum se face, stiu entuziasmul pe care-l ai cand o faci si efortul pe care-l depui. In aceasta perioada ascult mult flamenco jazz.

4:30 P.M. Sar din pat si imi fac un retus de makeup, pentru ca la ora 5:00 trebuie sa fiu la o serie de interviuri care au loc in hotel. 7:00 P.M. Direct din sala de conferinta urc cu liftul in camera si inainte de orice imi indepartez machiajul, pentru ca este obositor sa stai o zi intreaga cu makeup pe fata. Oriunde in afara de scena, interviuri si intalniri in care trebuie sa arat fresh, eu nu port makeup. E o mare bucurie sa-mi pot sterge machiajul! Rasuflu usurata si le trimit un e-mail colegilor din Romania, care sunt tot timpul cu sufletul la gura: „Guys, am terminat, totul a fost bine.” Apoi, ma duc la sauna. In hotelurile din America Latina este foarte frig! Fiind tot timpul cald afara, nu exista optiunea de a pune aerul conditionat pe cald. Singura varianta pentru a ma incalzi este sa merg la sauna. Ma dezghet, la propriu si la figurat. [Rade.]

Inna 24 de ore

9:00 P.M. Dupa un dus rapid, ies pe terasa la cina. imi place sa beau un pahar de vin rosu – e aproape singurul fel de alcool pe care il beau. Vin dansatorii si primim cu totii vesti din Romania, care s-a trezit si ea intre timp. Echipa cu care calatoresc difera de la caz la caz: la un show cu band suntem minimum 15 persoane, in timp ce la unul fara band – 8-9 persoane, la care se adauga reprezentantii caselor de discuri locale. Mananc orice la cina, dar nu dulce! Imi plac pestele, fructele de mare, sushi. In seara asta mananc tapas, fiind un restaurant cu specific spaniol.

11:00 P.M. Trebuie sa fiu deja in pat la ora asta, cu laptopul in brate si un serial sau un film incarcat. De multe ori nu pot sa adorm, pentru ca ma gandesc la a doua zi – cum va fi, cine va veni, ce se va intampla. Ca sa nu cad in capcana propriei mele imaginatii, ma uit la un film sau la un episod dintr-un serial. Adorm inainte sa se termine. Adorm, de fapt, in povestea altcuiva, intr-un alt timp si un alt loc. Asta imi permite sa ma odihnesc bine. De curand m-am uitat la Emerald City; Ana Ularu joaca foarte bine, in opinia mea. Iar acum astept sa inceapa noul sezon din Game of Thrones. Tinuta pentru a doua zi este deja pregatita. Asistenta mea, care-i si prietena mea cea mai buna, imi pune programul la punct, se ocupa de pregatirea tinutelor si a bagajelor. In aeroport, port doar tricouri albe sau negre, jeansi largi si adidasi – un singur model, pe care il am in nenumarate exemplare. Imi place foarte mult sa cumpar reviste din aeroport si sa le citesc in avion. Cand nu fac asta, valorific timpul uitandu-ma la filme sau dormind. La Bucuresti, programul arata cu totul altfel. Sunt toata ziua in studio. Seara, cand ajung acasa, n-am machiaj de sters pentru ca nu ma machiez, nu fac sauna pentru ca nu am si nu mananc tapas, ci mancare romaneasca sau o fuziune intre mancare romaneasca si cine stie ce idei are mama in seara respectiva. [Rade.] Nu adorm la 11:00, ci oricand vreau. Dar tot cu un film sau un serial.

Articol aparut in numarul de iunie al revistei Harper’s BAZAAR.

Cititi si: “Editia BAZAAR de iunie: Summer Fashion & Beauty”!

Foto deschidere: Tibi Clenci/ Prin amabilitatea Global Records; Foto interior: Khaled Mokhtar/ Prin amabilitatea Global Records