Mersul pe jos slăbește: câți pași trebuie să faceți zilnic

0
1411
Mersul pe jos slăbește câti pași trebuie să faceți zilnic

Experții care au studiat această formă de mișcare au ajuns la concluzia că mersul pe jos slabește și aduce și alte beneficii sănătății, în special dacă este practicat în aer liber.
În timp ce antrenamentele de forță și cele tip cardio vă ajută să dați jos surplusul de grăsime într-un timp scurt, mersul pe jos slăbește și tonifiază într-un ritm mai lent, dar rezultatele bune obținute sunt de durată.

De ce ar trebui să preferăm mersul pe jos în detrimentul altor forme de mișcare? Răspunsul este unul simplu: mersul pe jos slăbește, poate fi practicat de multă lume și nu implică o condiție fizică specială.

De la mic la mare, mersul pe jos aduce beneficii pentru sănătate și nu trebuie să transpirați mult ca să vă bucurați de efectele pozitive.

Mersul pe jos slabește și binedispune

Mersul în aer liber îmbunătățește starea de spirit, iar asta datorită aerului proaspăt inspirat și a razelor de soare care înveselesc atmosfera, chiar și în sezonul rece. Aveți motive consistente ca să preferați mersul pe jos în fiecare zi, cel puțin pentru câte o jumătate de ora. Ideal ar fi să mergeți cât mai mult zilnic, ca să vă bucurați de o pierdere în greutate importantă.

Mulți experți în mișcare, inclusiv celebrul antrenor personal Harley Pasternak, sunt de acord că dacă faceți mulți pași zilnic puteți slăbi eficient. „Oamenii care sunt mai activi în timpul zilei sunt mai supli, mai sănătoși și cu un tonus mai bun. În plus, aceștia au șanse să trăiască mai mult, spre deosebire de cei cu care au un stil de viață sedentar”, consideră Pasternak. Acesta recomandă pentru cei care nu au mult timp la dispoziție să facă mii de pași zilnic, să opteze pentru o oră de spinning – o activitate aerobică ce se poate practica cu ajutorul unei biciclete statice. Ideal este să faceți această formă de mișcare de trei sau patru ori pe săptămână.

Laura Arndt, un alt antrenor personal celebru, care deține și funcția de CEO la Matriarc, o aplicație de sănătate destinată mamelor, recomandă efectuarea a 10.000 de pași pe zi, dacă intenționați să slăbiți. Pașii se pot contoriza cu aplicații, cum este FitBit, de exemplu.
Arndt a mai spus că o plimbare în ritm alert de o jumătate de oră poate să însemne între 3.000 și 5.000 de pași, în funcție de viteză și mers. Fiți active întreaga zi și vă va fi ușor să ajungeți la cei 10.000 de pași!

Dacă folosiți banda de alergat, măriți viteza de mers și utilizați și un plan înclinat, ca să depuneți mai mult efort. Astfel, chiar și mergând, puteți arde calorii și puteți slăbi.

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here