My Happy Place: Sofia Bartoș

115
Travel List - Sofia Bartos
Produse esențiale pentru o vacanță în Lemnos: Loţiune Anthelios 50+ Children, La Roche-Posay, 86 Lei; Costum de baie Jolidon, 199 Lei; Rochie Bianca Popp, 340 Lei; Apă termală La Roche-Posay, 31 Lei; Geantă Dragon Diffusion, net-a-porter.com, 360 Euro; Sandale Havaianas, epantofi.ro, 85 Lei

Modelul român revine periodic în Lemnos, o insulă low-key, ideală pentru vacanțele în familie

Am ajuns prima dată în Lemnos fără să fi plănuit o vacanță acolo. Am ales să mergem în Grecia, pentru că nici eu, nici partenerul meu, Ștefan, nu vizitasem insulele ei. Prima oprire a fost Thassos, o insula fermecătoare, dar mult prea aglomerată pentru noi. După două zile petrecute acolo am hotărât să căutăm altceva. Ștefan a venit cu propunerea să mergem în Lemnos după ce a găsit pe Airbnb o cazare pe sufletul nostru. Am luat ferry-ul din Kavala și după aproximativ 5 ore, am ajuns în Myrina, portul din Lemnos.

De ce este varianta optimă pentru cei cu copii: Lemnos are foarte multe plaje superbe și nu este deloc aglomerată. Piațetele din diversele localități sunt închise seara mașinilor, iar copiii se pot juca în voie. Există totodată și o mulțime de locuri de joacă atât în orășele, cât și pe unele plaje. Și nu în ultimul rând sunt nenumărate pisici prietenoase cu cei mici. Asta pentru cei care nu au o problemă cu părul animalelor (râde).

Activități de încercat în Lemnos: Noi având un copil de aproape un an în prima vacanță acolo am apreciat foarte mult liniștea de pe plaje. Pentru cei cu copii mai mari există însă și o plajă de kitesurfing absolut superbă. Se mai pot face excursii la diversele ferme din zonă sau, de ce nu, horseback riding la apus.

Restaurante preferate: Taverna Menelaos unde am gustat cel mai bun tzatziki și cea mai bună caracatiță, Taverna Flomari unde am mâncat un homar delicios cu paste flomari, îndrăgit deopotrivă și de Damian (n.r. fiul Sofiei și al lui Ștefan), și restaurantul Whatever unde un bucătar tânăr și foarte talentat a hotărât să ne prezinte un meniu mai puțin tradițional și unde am fost plăcut surprinși de fiecare fel ales.

Plajele la care plănuiești să revii: Fiecare plajă de pe insulă are o atmosferă aparte și o poziționare deosebită. Aș putea spune ca am însă trei favorite. Plaja Gomati în apropierea căreia se află și Taverna Flomari, plaja Havouli aflată în apropierea orășelului Moudros unde am întâlnit foarte multe cupluri cu copii și plaja Red Rock pentru Beach Bar-ul cu hamace și canapele numai bune pentru relaxare. Cea din urmă a fost de altfel și locul preferat pentru joacă al lui Damian.

Esențiale în trusa beauty: Nu ne puteau lipsi loțiunile de plajă în Grecia așa că am ales să folosim toți trei din portofoliul La Roche Posay o cremă cu factor ridicat de protecție și apă termală.

Piese vestimentare must-have: Rochiile vaporoase create de Bianca Popp și furoul din mătase realizat de Carmen Secăreanu. Plus o pereche de Havaianas.

Cazarea aleasă: După cum spuneam și mai sus, ea ne-a făcut să alegem Lemnos și se numește Olon Farm. Rena și Thasis, gazdele ei, sunt niște oameni deosebiți, cu care am avut de la început o relație bună care a continuat cu o prietenie (sper eu) pe termen lung. Thasis este un arhitect pensionat din Atena care a transformat niște vechi grajduri într-o casă superbă în care noi am închiriat o mică garsonieră. Ne-am bucurat din plin de această cazare cu o panoramă superbă, de animalele fermei și de plantația de măslini din jur.

Foto: arhiva personală, iStock/Getty Images, prin amabilitatea brandurilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here