Nespresso și Chiara Ferragni au strălucit pe covorul roșu al Festivalului de Film de la Cannes

0

Antreprenoarea italiană a purtat o rochie creată special pentru ea de Giambattista Valli Haute Couture, împodobită cu flori delicate realizate din aluminiu reciclat.

După succesul colecției în ediție limitată Nespresso x Chiara Ferragni, antreprenoarea digitală a pășit pe covorul roșu al Festivalului de Film de la Cannes într-o creație personalizată Giambattista Valli Haute Couture care reflectă angajamentul Nespresso de a utiliza materiale obținute în mod sustenabil și de a le asigura circularitatea.

Rochia de seară din chiffon de mătase strălucitor, de culoare verde-lime, celebrează designul sustenabil, folosind materiale reciclate obținute în mod sustenabil, în linie cu valorile de bază ale Nespresso.

Rochia este realizată din mătase certificată Global Organic Textile Standard (GOTS) și împodobită cu flori delicate realizate manual din același aluminiu reciclat în proporție de 80% ce este folosit și la realizarea capsulelor de cafea Nespresso.

„În această vară am fost parte dintr-o călătorie incredibilă, promovând colecția Nespresso x Chiara Ferragni, iar acum am ajuns la Cannes cu pop-up-ul Nespresso Plage. De-a lungul acestei colaborări, am fost impresionată și inspirată de angajamentul de sustenabilitate adânc înrădăcinat al Nespresso și de acțiunile pe care ei le întreprind pentru a demonstra că într-adevăr cafeaua poate fi o forță a binelui.Sunt încântată că, alături de Nespresso și bunul meu prieten, Giambattista Valli, am ocazia să port o creație care îmbină armonios stilurile noastre, fiind totodată un statement în ceea ce privește sustenabilitatea.” a spus Chiara Ferragni.

Designerul Giambattista Valli a declarat: „Lucrul pe care îl iubesc cel mai mult la Chiara este onestitatea, iar acest lucru este cheia succesului ei. Am fost onorat atunci când m-a invitat să concept design-ul și să îi creez rochia pentru Cannes.De obicei, încep lucrul la un design folosind o coală de hârtie. De data aceasta, am folosit o foaie de aluminiu reciclat. Inspirat de materiale, de stilul jucăuș și colorat al Chiarei, am creat o rochie care sper să le arate generațiilor viitoare cât de îndrăzneață poate fi moda atunci când folosești materiale provenite din surse sustenabile.”

„Am fost încântați de răspunsul publicului la colaborarea noastră cu Chiara Ferragni. Campania și-a propus să surprindă iubitorii cafelei Nespresso cu ceva neașteptat în această vară. Suntem încântați să facem acest lucru din nou la Cannes, de data aceasta alături de Chiara însăși și de talentatul Giambattista Valli.Designul său unic pentru rochia purtată de Chiara pune în valoare angajamentul nostru de sustenabilitate pe termen lung, ce cuprinde ambiția de a utiliza materiale și tehnici inovatoare și sustenabile în tot ceea ce facem.” (Anna Lundstrom, Chief Brand Officer la Nespresso)

Angajamentul Nespresso pentru reciclare și sustenabilitate

Nespresso a comandat rochia special pentru a-și sărbători călătoria către circularitate și faptul că, până la sfârșitul anului 2021, toate capsulele de cafea din gama Original Line vor fi fabricate folosind 80% aluminiu reciclat.

De peste 30 de ani, Nespresso a fost un pionier în reciclarea capsulelor din aluminiu, oferindu-le o a doua viață, prin valorificarea separată a zațului de cafea și a aluminiului. În prezent, peste 90% dintre consumatorii Nespresso au acces la o soluție convenabilă pentru reciclarea capsulelor utilizate, cu peste 100 000 de puncte de colectare la nivel mondial.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here