Noul duo creativ de la Nina Ricci: Rushemy Botter și Lisi Herrenbrugh

0
BERLIN, GERMANY - JULY 03: Designers Lisi Herrebrugh and Rushemy Botter acknowledge the applause of the audience the Mercedes-Benz Presents Botter show during the Berlin Fashion Week Spring/Summer 2019 at ewerk on July 3, 2018 in Berlin, Germany. (Photo by Stefan Knauer/Getty Images for MBFW)

După trei ani petrecuți în cadrul brandului, Guillaume Henry va părăsi poziția de director creativ Nina Ricci. Conform WWD, locul său va fi luat de Rushemy Botter si Lisi Herrenbrugh. „Am căutat pe cineva special”, a declarat José Manuel Albesa, președintele Nina Ricci. „Cei doi au făcut niște schițe în care-și prezintă viziunea asupra brandului și am fost imediat cucerit pentru că nu era o evoluție – ci o revoluție”.

Rushemy Botter și Lisi Herrenbrugh și-au lansat în urmă cu un an propriul lor brand Botter, care a atras la acel moment atenția mai multor persoane din lumea modei. Colecția finală Botter, prezentată la Academia Regală de Arte Frumoase din Anvers, a câștigat majoritatea premiilor acordată de școala de modă, inclusiv unul de la Dries van Noten. În aprilie, Botter a câștigat Marele Premiu în Hyères și a fost în finala pentru Premiul LVMH, iar în luna iulie, Botter și-a prezentat colecția la invitația Mercedes-Benz în cadrul Săptămânii Modei din Berlin.

Noua colecție Nina Ricci Pre-Fall 2019 va căpăta o doză suplimentară de coolness

Botter și Herrenbrugh se vor muta de la Antwerp la Paris cu propriul lor brand, Botter, iar prima lor colecție pentru Nina Ricci va fi cea de Pre-Fall 2019 în cadrul Săptămânii Modei franceze. Rushemy Botter și Lisi Herrenbrugh au crescut în Curacao și, respectiv, Republica Dominicană, iar originile lor sunt subtil încorporate în propriile lor colecții – prin intermediul culorilor vii și detaliilor ludice. În plus piesele conțin mesaje importante despre probleme actuale și arzătoare precum poluarea, diversitatea și egalitatea.

De-a lungul timpului, la conducerea creativă a brandului Nina Ricci, au fost angajate nume sonore precum Peter Copping, Olivier Sheensens și Nathalie Gervais. Cunoscut pentru spiritual său feminin și atracția pentru dantelă, va fi interesant de observat cum cei doi tineri își vor pune amprenta asupra brandului Nina Ricci, păstrându-i totuși identitatea.

Citiți și: „Video: Fantezia Inez&Vinoodh pentru Nina Ricci”!

Foto: Guliver/Getty Images

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here