Noutățile din modă ale lunii februarie

0
121

Replay și Tommy Hilfiger își lansează noile colecții destinate sezonului cald, brandul moldovenesc Raquette și-a deschis un magazin îmbietor în inima Bucureștiului, iar COS cucerește inimile iubitorilor de minimalist cu o nouă linie de cămăși albe.

Grija pentru mediu, un subiect luat în calcul de Replay

Replay, un brand apreciat și purtat de numeroase vedete la nivel internațional, ambasadorul său fiind chiar renumitul fotbalist Neymar și-a lansat pe 20 februarie colecția pentru primăvara/vara 2019 în magazinul din AFI Cotroceni. Vedetele noii colecții rămân articolele din denim – Ice Blast, Aged, Laserprint, sau Maestro – toate cu o atenție sporită spre protecția mediului. Ice Blast presupune un tratament realizat cu cristale de gheață, care păstrează luminozitatea culorilor și prin care este economisită 80% din apa care ar fi fost folosită în mod normal în tratamentele tradiționale. Partea premium a colecției denim și autenticul ADN al mărcii este colecția Maestro, cu țesături puternice, îmbogățite cu inserții din piele și broderii.

Materialele sustenabile și ușoare în noua colecție TOMMY SPORT

Colecția TOMMY SPORT Primăvară 2019 pentru bărbați și femei re-energizează stilurile clasice de vestimentație sportivă cu un twist versatil potrivit atât pe pista de alergare cât și în oraș. Colecția reinterpretează piesele sportive de bază, incluzând sutiene sportive, leggings, pantaloni scurți și maiouri în culori contrastante, grafică supradimensionată, bandă dungată și detalii neașteptate. Materialele sustenabile și ușoare se combină cu funcționalități tehnice precum elaticitate, ventilație, compresie și proprietăți impermeabile și reflectorizante. Piesele prezintă noul logo TOMMY HILFIGER, inspirat de steagul emblematic TOMMY HILFIGER, care celebrează ADN-ul brandului cu o paletă îndrăzneață de culori roșu, alb și albastru.

Primul magazin RAQUETTE din București

Spațiul situat pe Aleea Alexandru la numărul 46 întregește conceptul de simplitate studiată a brand-ului și cuprinde atât colecțiile Ready-To-Wear, cât și pe cele Bridal. RAQUETTE reflectă stilul effortless chic, fiind recunoscut prin design-ul minimalist și influențele masculine, materializate în piese esențiale și versatile, cu finisaje impecabile și țesături prețioase.

Esența COS captată într-o serie de cămăși unisex

Brandul londonez COS lansează în această lună colecția The White Shirt Project. Luând clasica cămașă albă și reinventând-o, această colecție capsulă cuprinde 8 piese unisex. Creatorii și tipariștii au pornit de la clasica cămașă albă, deconstruind-o și reinventând fiecare stil într-o manieră inovativă. Un proces creativ non-linear a permis echipei de creație să acorde atenție detaliilor ce creează cămașa perfectă, modificând gulere, manșete și șlițuri pentru a desăvârși noi stiluri pentru diferite ocazii.

Citiți și: “Noutăți din modă pentru iarna 2018”!

Foto: prin amabilitatea distribuitorilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here