Noutățile verii de la brandurile internaționale

0

Un nou concept store de optică și-a deschis recent porțile în Băneasa Shopping City, Pandora propune o colecție ce reimaginează modele clasice ale brandului, iar Louis Vuitton lansează brățări în beneficiul UNICEF.

Karen Elson în noua campanie COS pentru viitorul sezon

Karen Elson este imaginea noii campanii COS pentru toamna/iarna 2018/2019, iar pentru ședința foto a fost ales un spațiu special în ton cu identitatea brandului. Kivik Art Center din Suedia a fost locul preferat pentru desfășurarea ședinței foto surprinse de Viviane Sassen. Situat în Oesterlen, în sudul Suediei, Kivik Art Center reprezintă un spațiu în care sculptura și arhitectura coexistă liber cu natura. Acesta a fost fondat în 2006 și reprezintă un obiectiv turistic pentru toți cei ce adoră muzeele în aer liber. Revenind însă la noua colecție COS, ea mizează pe un joc al volumelor vizibil în special la nivelul mânecilor și al pantalonilor. De remarcat este și revenirea în tendințe a mânușilor lungi, ce conferă un aer futurist rochiilor și bluzelor în culori neutre.

Peste 30 de mărci high-end și de atelier în O51. Image Matter

O51 este conceput ca un spațiu rafinat, elegant și confortabil ce reunește în portofoliul său peste 30 de mărci high-end fashion și mărci de atelier exclusiviste precum: Cartier, Elie Saab, Linda Farrow, Dita, Mykita, Lindberg, Oliver Peoples sau Dior. O51 a fost proiectat astfel încât să ofere un mix de inovație, design și performanță; mobilier realizat din materiale futuriste, cu detalii de design din cupru, iluminarea subtila a polițelor și a produselor, casete special manufacturate pentru display-ul ramelor, ambalaje în ton cu întregul concept.

Bijuterii reversibile și accesorii ce pot fi personalizate în noua colecție-semnătură Pandora

În acest sezon, Pandora a reinterpretat elementele emblematice caracteristice brandului – de la logo până la motivul inimii şi detaliile pavé – pentru a crea o nouă colecţie cu bijuterii versatile şi adaptabile, prin care fiecare femeie îşi poate evidenţia stilul şi personalitatea.

Brățarile Silver Lockit by Louis Vuitton disponibile în culori fluorescente

În cei trei ani de la lansarea programului Louis Vuitton for UNICEF, peste 5 milioane de dolari au ajuns deja la copiii aflați în dificultate, prin vânzarea brățărilor Silver Lockit. Parteneriatul Louis Vuitton – UNICEF continuă pe termen lung cu o nouă ediție specială de brățări în culori fluorescente – galben, portocaliu și lila. Din prețul de 250 euro al unei brățări, 100 de euro ajung la UNICEF.

Silver Lockit, inspirat din lacatul inventat de Georges Vuitton in 1890 pentru a proteja cele mai pretioase obiecte din cuferele cu care calatoreau clientii sai, este un simbol al protectiei. Purtand acest lacatel la incheietura mainii este un simbol al promisiunii facute pentru ajutorarea copiilor din toata lumea aflati in situatii de urgenta.

Zanita x Parisa: o colecție-capsulă de genți

Fashion bloggerul australian Zanita Whittington a muncit timp de 10 luni alături de echipa brandului Parisa pentru a realiza această nouă colecție de genți, ce se vor transforma într-un accesoriu șic, unic, dar totodată versatil și funcțional, pentru fashionistele din întreaga lume. Fiecare geantă este realizată manual, din piele, este disponibilă pe negru și cafeniu, la prețul de 285 de dolari.

Citiți și: “Noutati de toamna de la brandurile romanesti”!

Foto: prin amabilitatea distribuitorilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here