Noua revista a lui Carine Roitfeld, despre care a vorbit recent si intr-un interviu pentru Harper’s BAZAAR, se va numi CR Fashion Book. Un brand in sine, fostul redactor-sef al Vogue Paris a ales – asa cum era de asteptat – un titlu care sa faca trimitere la propriul ei nume.
Biblia bianuala de moda se va lansa in septembrie, iar fiecare numar va aborda, din diferite unghiuri, o anumita tema, primul dintre ele urmand a fi axat in jurul „obsesiei”. Revista va fi compusa exclusiv din articole lungi si va fi scrisa in principal in engleza, dar va pastra varianta originala franceza la unele articole. Pana in septembrie, fratele sau online, crfashionbook.com, ne va tine in priza cu restul detaliilor. Dupa cum ne-a obisnuit, Carine isi va mentine perspectiva ireverentioasa, dar de acum incolo intr-un mod diferit, a spus ea pentru Women’s Wear Daily.
Pentru Roitfeld, o adevarata Diana Vreeland a zilelor noastre, plecarea de la Vogue a fost urmata de un an de succese: si-a cultivat brandul personal, a facut styling pentru campanii publicitare Chanel, Givenchy si MaxMara, a lansat cartea Irreverent si a lucrat alaturi de Karl Lagerfeld la o alta carte (The Little Black Jacket: Chanel’s Classic Revisited by Karl Lagerfeld and Carine Roitfeld). „Sunt inca precum un fluture care zboara de la un job la altul. Imi place, sper sa-mi pastrez aceasta libertate si sa ma distrez – desi din momentul in care imi voi lansa propria revista, in septembrie, voi lucra numai pentru ea”, spune Carine in articolul pe care il puteti citi in editia Harper’s BAZAAR Romania de martie-aprilie.