Ochelari de soare pentru primavara/vara 2017 si campaniile lor

0
365
ochelari de soare primavara vara 2017 Gucci

Noii ochelari de soare nu cuceresc doar prin modele fanteziste, ci si prin campanii atent gandite. In timp ce unele branduri aleg mesaje actuale sau clipuri ubercool, altele prefera sa-si spuna povestea prin intermediul unor celebritati.

Un clip de poveste realizat de Petra Collins pentru Gucci

 

ochelari de soare primavara vara 2017 Gucci

Amintiri si locuri din copilaria sa, peisaje rurale idilice si interioare unguresti, astfel s-ar putea rezuma clipul regizat de Petra Collins si dedicat colectiei de ochelari Gucci pentru primavara-vara 2017. Collins creeaza o lume in care nimic nu este ceea ce pare a fi si ceea ce incepe ca o zi obisnuita din viata unei familii din mediul rural se transforma intr-un vis fantastic. De-a lungul intregului clip, colectia de ochelari Gucci pentru primavara-vara 2017 iese in evidenta prin designul indraznet, potrivit cu imprejurimile fanteziste si personajele eclectice.

Lottie Moss, imaginea noilor ochelari de soare Chanel

ochelari de soare primavara vara 2017

Dupa ce a defilat pentru Chanel in cadrul show-ului PARIS COSMOPOLITE 2016/17 Metiers d’art, Lottie Moss este prezenta acum si-n campania pentru primavara/vara 2017 a noilor ochelari de soare Chanel. Ea se alatura, astfel, lui Lily-Rose Depp si Willow Smith, ambele imagini recente ale colectiilor de ochelari ai celebrului brand frantuzesc. Inspirati de prezentarea pentru primavara-vara 2017, ochelarii de soare au un design feminin si futurist, iar lentilele lor sunt imprimate cu linii de cod ce formeaza numele brandului.

O campanie care incurajeaza imbratisarea individualitatii

ochelari de soare primavara vara 2017

#ShowYourVogue este noua campanie Vogue Eyewear, lansata in luna februarie, ce se adreseaza femeilor din intreaga lume, care sunt ferm convinse ca frumusetea inseamna mai mult decat aspectul fizic. “Cu #ShowYourVogue dorim sa subliniem frumusetea pe care Vogue Eyewear o vede in toate femeile din lume,” spune Mariavittoria di Stasi, Brand Director al Vogue Eyewear. “Ne propunem sa eliberam aceste creaturi superbe de presiunea si notiunile traditionale despre feminitate, pentru a le incuraja sa-si imbratiseze esenta individuala a felului de-a fi femeie in ziua de astazi.”

Un pas nou pentru marca de ochelari de soare si de vedere, care isi propune sa lupte pentru o definitie mai personala a frumusetii si a trasaturilor unice care fac femeile interesante pentru lumea din jur. Astfel, Vogue Eyewear isi asuma rolul unui antrenor pentru o noua generatie de femei, cu scopul de a le imputernici cu increderea de care au nevoie pentru a fi ele insele.

Tilda Swinton x Gentle Monster: o serie spectaculoasa de ochelari de soare

ochelari de soare primavara vara 2017

Actrita Tilda Swinton face in acest sezon echipa cu Gentle Monster, un celebru brand pentru ochelari de soare. Vedeta care va aparea in noul film Doctor Who este prezenta si-n campania pentru primavara/vara a brandului. „Gentle Monster a admirat-o intotdeauna pe Tilda Swinton. Prin intermediul filmului, fotografiei sau performance-ului, viziunea si estetica ei a ramas in concordanta cu ADN-ul Gentle Monster. Ea nu este doar muza Gentle Monster, dar reprezinta totodata si identitatea brandului.”

25 de modele de ochelari de soare si de vedere creati in ton cu look-ul cantaretei Kylie Minogue

ochelari de soare primavara vara 2017

Kylie Minogue este si ea imaginea unei noi colectii de ochelari a brandului Specsavers. Linia a fost lansata in magazinele oficiale din UK de Ziua Indragostitilor si este compusa din 25 de modele de ochelari de soare si de vedere creati in ton cu look-ul effortless chic al cantaretei. La cererea lui Kylie linia include si cateva modele petite.

Cititi si: “Adresa ochelarilor de soare statement”!

Foto: Splash News/Specsavers, Splash News/Gentle Monster, prin amabilitatea distribuitorilor

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here