Odiseea in viziunea lui Karl

0
6

Am subliniat de cateva ori plurivalenta lui Karl Lagerfeld – in afara ca realizeaza colectii cu 80 de piese in medie, ii place sa-si dezvolte talentele de fotograf si regizor. Acum, remarcam valentele sale de interior designer.

Hôtel Métropole din Monte Carlo s-a bazat pe designer sa creeze o ambianta clasica si pentru viitoarele generatii in noul spatiu de piscina si lounge denumit Odiseea.

Tema mitologiei grecesti l-a atras pe Kaiser pentru ca „totul se intampla la Mediterana”, cum ar spune un obisnuit al evenimentelor sociale din Monaco. Concluzie la care a ajuns probabil dupa ce a locuit 10 ani in vila Ulise din Roquebrune-Cap-Martin.

Pentru a ajunge in spatiul de lounge trebuie sa treci printr-o gradina luxurianta, pe langa noul restaurant Joël Robuchon, al treilea in cadrul hotelului. Linii precise si culori telurice formeaza un spatiu contemporan clasic, completat de ideile ingenioase ale designerului.

Karl a imaginat o constelatie de lumini pentru piscina, ceea ce creeaza efectul unui cer subacvatic. Iar opera pe care a intitulat-o „Calatoria lui Ulise in jurul Mediteranei”, formata din 15 panouri de sticla, delimiteaza una dintre laturile piscinei. Personajul central din fotografiile alb-negru este nimeni altul decat febletea lui Karl, Baptiste Giabiconi. Fotografiile au fost gravate pe panouri de sticla, suprapuse unor clisee alb-negru vintageinfatisand coasta Greciei. Friza este luminata din spate cu LED-uri de lumina naturala, ce schimba atmosfera camerei de-a lungul zilei.

Directorul hotelului, Jean Claude Messant, isi doreste ca acest spatiu sa devina unul de trait, nu doar o piscina cu lounge, iar eleganta pe care reuseste sa o creeze Karl in orice a creat efectul dorit.

(Foto: Hôtel Métropole si Karl)

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here