(P) H&M aduce in Romania colectia capsula Conscious Exclusive 2017, realizata din materiale sustenabile

0
503

Din 20 aprilie, clientii pot admira si achizitiona prima rochie creata din material BIONIC®, realizata din 89 sticle de plastic.

Universul frumusetii și al senzualitatii face subiectul principal al colectiei H&M Conscious Exclusive 2017, care se lanseaza pe 20 aprilie in magazinul H&M din Baneasa Shopping City și in alte 159 de magazine selectionate din intreaga lume.

Fiecare articol vestimentar este confectionat din materiale sustenabile, inclusiv BIONIC® – un poliester realizat integral din materiale plastice reciclate din deșeuri de coasta.

Colectia Conscious Exclusive din acest an are ca piesa de rezistenta rochia realizata din material BIONIC®, fiind prima data când acest tip de tesatura este utilizata pentru compunerea unei tinute diafane. Aceasta este realizata dintr-un material obtinut prin procesarea a 89 de sticle de plastic. In Romania, clientii vor putea achizitiona, pe lânga aceasta rochie și alte piese vestimentare pentru femei, barbati și copii, precum și accesorii.

„Pentru colectia Conscious Exclusive din acest an, ne-am gândit nu numai la aspectul pieselor, dar și la textura și sunetul materialelor acestora. Este o colectie menita sa ne incânte toate simturile, reflectand dorinta noastra de a fi sustenabili in tot ceea ce facem”, spune Pernilla Wohlfahrt, director de design și creatie la H&M.

Fiecare articol vestimentar apartinand colectiei Conscious Exclusive 2017 reprezinta un omagiu adus primaverii, intr-un mod sustenabil. Bujorii și mimozele au fost serigrafiate pentru a crea imprimeuri eterice, in timp ce imaginea unei femei visatoare este conturata pe spatele unui sacou cu aplicatii. Paietele, realizate din poliester reciclat, ȋși au locul de onoare in colectia Conscious Exclusive, fiind utilizate pentru compunerea unei rochii de cocktail. In același timp, costumul este reinventat sub forma unui sacou din matase organica și twill TENCEL®.

Grupul H&M aloca o parte importanta a eforturilor de cercetare și dezvoltare catre identificarea unor materiale și procedee de prelucrare inovatoare, care sa contribuie la realizarea pieselor vestimentare in mod sustenabil. In prezent, peste 26% din fibrele utilizate de H&M in realizarea produselor sale sunt organice, reciclate sau provin din alte surse sustenabile, iar scopul este ca acest procent sa evolueze in fiecare an.

Campania de promovare a colectiei Conscious Exclusive 2017 o are in prim plan pe Natalia Vodianova, o prezenta activa in lumea modei, dar și o activista cunoscuta prin proiectele sale de responsabilitate sociala. In anii precedenti, campaniile de promovare ale acestei colectii au beneficiat de suportul unor personalitati de talie mondiala, precum Amber Valleta, Vanessa Paradis, Olivia Wilde si Julia Restoin Roitfeld.

„Colectia H&M Conscious Exclusive demonstreaza ca și cele mai moderne tinute pot sa contribuie la viitorul mediului ȋnconjurator. Este o colectie extrem de dorita, cu articole confectionate din materiale durabile pe care ne vom dori sa le purtam timp de multe sezoane”, ne-a declarat Natalia Vodianova.

Colectia capsula Conscious Exclusive este un element cheie al tranzitiei H&M spre un viitor mai sustenabil si ajunge anul acesta la a 6-a editie, marcand an de an angajamentul H&M de a crea moda sustenabila, de buna calitate și accesibila pentru un numar cât mai mare de oameni.

Pentru informatii suplimentare, accesati: https://goo.gl/bFi6qw.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here