(P) Colecția H&M Studio SS19 se va lansa printr-o piesă imersivă de teatru

0
363
HM Studio SS19 look book (1)

În data de 11 martie, H&M va înlocui maniera clasică de prezentare a colecţiei bianuale H&M Studio din cadrul Săptămânii Modei de la Paris, printr-o lansare inedită a acesteia, combinând moda cu teatrul imersiv.

Atât lideri de opinie cunoscuți pe plan mondial, cât şi membrii presei internaționale ne vor fi alături într-o călătorie care se va desfășura pe parcursul a trei zile în uimitorul deșert din Sedona, Arizona. Pe măsură ce narațiunea fictivă se desfășoară, o serie de evenimente captivante vor dezvălui colecția Studio SS19 impresionându-i astfel pe cei prezenți. Dezvoltat în colaborare cu agenția de creație Sunshine și casa de producție PRODJECT, conceptul din Sedona va redistribui invitații în calitate de protagoniști ai scenei. O narațiune originală care poartă semnătura renumitei Connie Harrison, consultant de creație și regizoare din Londra, specializată în crearea de experiențe captivante, va aduce colecția la viață.

HM Studio SS19 look book (1)

Kattis Bahrke, Director de Creație și Comunicare din cadrul H&M, declară:

“H&M a fost întotdeauna o companie inovatoare şi suntem mândri să lansăm colecţia H&M Studio SS19 în acest nou format. Sperăm că invitaţii noştri se vor bucura de o experienţă unică, luând parte la conceptul de teatru imersiv pe care l-am elaborat, iar clienţii noştri vor putea admira noua colecţie, care combină cu succes piesele utilitare practice cu cele pline de farmec, într-o manieră creativă.”

Al MacCuish, Director Sunshine, declară:

“Cei de la H&M sunt extrem de optimiști când vine vorba de prezentarea pieselor vestimentare într-o manieră diferită şi caută în mod constant să inoveze formatul evenimentelor în cadrul cărora acestea sunt expuse. Este prima dată când un brand de modă pune în scenă o experiență teatrală captivantă, având scopul de a lansa o nouă colecție. Ne-am inspirat din schițele echipei care a conceput colecția H&M Studio şi ne-am gândit să construim o nouă lume în jurul ideii de explorare a farmecului. Credem că oaspeţii vor avea parte de o experienţă cu adevărat memorabilă, fiind vorba de incluziune, emoţie şi sentimente.”

Keith Baptista, Co-fondator și Manager în cadrul PRODJECT, declară:

“Multe nume cunoscute din industrie fac un pas înainte şi concep prezentări de modă susținute de experiențe surprinzătoare, dar acum este pentru prima data când un brand îmbrăţişează în totalitate teatrul şi își invită oaspeţii să fie parte din piesă. Mai presus de toate, dorim să celebrăm spiritualitatea, frumusețea și simțul explorării legate de deșertul Sedona printr-un eveniment cu adevărat unic.”

Connie Harrison, Consultant de Creație și Regizoare, declară:

„Ne dorim să le conferim invitaţilor senzaţia că au păşit într-o altă lume, în care nu pot diferenţia realitatea de ficţiune. Vor întâlni oameni. Vor vedea lucruri inedite. Vor descoperi secrete. Iar apoi vor pleca purtând amprenta spectacolului. O modalitate minunată de a prezenta o colecţie.”

H&M Studio reprezintă linia care marchează fiecare sezon prin piese esențiale în tendințe. Concepută de o echipă dedicată de design, colecția cuprinde o ediție limitată de piese must-have, care anterior erau prezentate în cadrul Săptămânii Modei de la Paris. Piesele acestui sezon sunt inspirate de ideea de explorare a farmecului natural, într-o manieră relaxantă. Colecția va fi disponibilă atât în magazinele selecționate din întreaga lume cât și online pe hm.com începând cu data de 21 Martie.

Foto: PR

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here