Filosofiile despre sport si alimentatie ale antrenoarei lui Karlie Kloss

0
33
adidas stella mccartney fall 2016

Anna Kaiser – antrenorul personal al lui Karlie Kloss si al Shakirai – a scos la iveala faptul ca nu e in regula sa petreceti foarte mult timp in sala de fitness. Intr-un interviu acordat pentru The Cut, Anna a explicat ca daca dormiti o ora in plus corpul vostru va avea mai mult de castigat – daca intentionati sa slabiti – decat daca va petreceti acea ora facand sport.

adidas stella mccartney fall 2016

„Mai mult somn”, a explicat Anna Kaiser. „Nu cred ca persoanele inteleg cat de important este. Mai ales daca ati dormit 5-6 ore cu o noapte inainte si acum puteti dormi o ora in sus. Atunci cand faceti sport va consumati energia si va ardeti grasimile din organism. Va veti simti mult mai infometate dupa aceea. Daca dormiti doar 5-6 ore functiile voastre hormonale si cognitive vor fi afectate. De aceea este esential sa dormiti intre 7 si 8 ore pe noapte. Sa faci mai mult sport sau sa tii o dieta mai severa nu este raspunsul. Ai nevoie de suficient somn”.

Kaiser a mai adaugat ca ea nu crede ca o persoana ar trebui sa faca mai mult de 60-90 de minute de sport de 4-5 ori pe saptamana. „Va puteti da seama daca nu v-ati recuperat inca din antrenamentul pe care l-ati avut”, a explicat ea. „Va este inca greu sa respirati. Nu aveti energie. Va dor rapid muschii. Aveti impresia ca nu aveti suficienta apa. Si totul pare greu… nu ar trebui sa cautati mereu durerea atunci cand faceti sport.“

Cea care o antreneaza pe Karlie Kloss are si niste recomandari in ceea ce priveste dieta

Anna Kaiser considera de asemenea ca nu e-n regula ca toata lumea sa urmeze o acelasi regim alimentar, o dieta nediferentiata, deoarece fiecare are un corp diferit. Ar trebui sa se inteleaga nevoile fiecarui corp si de asemenea ar trebui sa se mearga pana la radacina problemelor fiecaruia. Eliminarea respectivei problem ar putea sa va ajute sa va imbunatatiti obiceiurile de dieta pe termen lung.

Iar daca nu sunteti multumite cu dieta voastra nu incercati sa schimbati totul peste noapte. Incercati sa schimbati un singur lucru la un moment dat, cum ar fi renuntarea la zahar, pentru a reusi sa va adaptati. Iar atunci cand adoptati o schimbare nu faceti niciun compromis si dati-i corpului vostru timpul necesar pentru a se adapta cu schimbarea inainte de a mai incerca o alta modificare. Anna Kaiser considera de asemenea ca daca doriti sa va schimbati peste noapte si sa renuntati la toate alimentele pe care le iubiti (cum ar fi painea), acest regim nu ar conduce la rezultatele dorite pe termen lung.

Foto: campanie adidas by Stella McCartney pentru toamna 2016

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here