The Spark, de la Burberry

0
4

Colectia contine atat ochelari de soare pentru femei si barbati, cat si modele de ochelari de vedere, intr-o paleta de nuante metalice.


Ochelarii de soare masculini au o forma geometrica, iar cei feminini o forma de ochi de pisica. 


Colectia contine si modele aviator care se pliaza, precum si modele de ochelari de vedere, elegante si usor de purtat.


(Foto: Burberry)

Coordonata de Christopher Bailey, Chief Creative Officer Burberry, lansarea ochelarilor Spark a coincis cu o noua campanie muzicala, prin care brandul britanic aduce in atentia publicului talente in afirmare. Astfel, trupele Coastal Cities, The Night IV si Broken Hands au lansat trei piese – Nothing Ever Changes, Skyline si Alarms – care constituie coloana sonora a campaniei si fac o puternica referire la atmosfera vibranta a verii, moda, stil, muzica si calatorii, coordonate ce se regasesc si in colectia de ochelari de soare Spark.

[youtube lE4tttpLb-w 610 342]


Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here