Travel List: Crina Bulprich

214
Travel List Crina Bulprich

Designerul vestimentar alege adesea destinatii de vacanta in inima naturii, precum regiunea Lake District din Marea Britanie.

Locuri de neratat: Este cel de-al doilea an consecutiv in care merg in vacanta in Lake District si imi este greu sa ma limitez doar la cateva locuri in topul preferintelor. As recomanda totusi Ravenglass Railway, Keswick, Derwentwater si Lake Windermere.

Ce am mancat: Ciocolata de casa cu diverse arome si platoturi cu humus & legume. Dintre restaurantele must-try as aminti Old Stamp House din Ambleside. Acest local m-a cucerit cu micile snackuri gustoase servite inainte de felurile principale, dar si cu mancarea traditionala reinterpretata intr-un mod ingenios de bucatar.

Ce am baut: Anul acesta am incercat diverse arome de cidru (m-am indragostit de cel cu fructul pasiunii), limonada cu trandafiri si berea cu ghimbir. Iar barul meu preferat in care se pot testa toate cele enumerate este Britania Inn.

N-as pleca de acasa fara… O pereche de jeansi Levi’s, mai multe camasi masculine albe si sandale flats cu un design minimalist.

Must-see art galleries: Nu am ajuns la niciun muzeu major, dar am intrat in mici galerii de arta ori de cate ori mi-a mai aparut cate una in drum. Pentru ca localnicii iubesc animalele, iar Lake District este plin de oi rasa Herdwick, acestea se regasesc in tablourile artistilor locali. Puteti vizita Courtyard Gallery, Heaton Cooper Studio, Viridian Gallery sau Cookhouse Gallery.

Unde am stat: Intr-un apartament din centrul orasului Ambleside, inchiriat in prealabil de niste prieteni.

Cea mai buna activitate pe timp de zi: Hiking. Am urcat pe al doilea munte ca inaltime din Anglia, pe Helvellyn.

Cea mai buna activitate pe-nserat: Depinde pe cine intrebi [zambeste]. Pub-urile pentru ei, dar eu am preferat sa-mi petrec serile in liniste la lac.

Highlight-ul vacantei: Ravenglass railway: un traseu cu un trenulet istoric intr-o zona de poveste. The Ravenglass & Eskdale Railway este una dintre cele mai vechi si lungi cai ferate inguste din Anglia, cunoscuta si sub denumirea de La’al Ratty, care inseamna “Little Railway” in dialectul localnicilor. A aparut in 1915, iar trenul cu aburi transporta pasagerii de la Ravenglass, singurul sat de pe coasta din Parcul National Lake District la Dalegarth Station.

In trusa beauty: Crema hidratanta Olay si uleiul de par de la Wella XP Luxe Oil.

Produsele prezente in bagajul Crinei Bulprich

Camasa Saint Laurent, Mengotti, 2500 lei; Ochelari Givenchy, Optiblu, pret la cerere; Crema hidratanta Olay Total Effects 7 in 1, Olay, 58 lei; Jeansi Levi’s, 525 lei; Sandale Aldo, 279 lei; SP Luxe Oil Elixir, Wella Professionals, 105 lei

Articol aparut in numarul de iulie – august al revistei Harper’s BAZAAR Romania.

Cititi si: “Crina Bulprich si Ana, o colectie cu tipare reinterpretate dupa hainele bunicii”!