Travel List: Sorina Fredholm

Travel List Sorina Fredholm

Viziteaza Stockholm-ul de cateva ori pe an, astfel ca orasul i-a devenit o doua casa. Anotimpul preferat pentru savurarea lui ramane totusi vara, crede online influencerul.

Locuri de neratat: Stockholm este pentru mine unul dintre cele mai frumoase orase pe care le-am vizitat, in special pe perioada verii. Fiecare bucatica din oras este de fapt o insula si printre cladirile a caror arhitectura imbina perfect traditia cu modernul, se intrezareste Marea Baltica, de un albastru intens. De neratat este cartierul hip al orasului, SoFo, Södermalm – plin de buticuri cu haine, magazine cu antichitati si localuri fabuloase. Orasul vechi, Gamla Stan, este foarte frumos, insa putin cam aglomerat pe perioada verii si de aceea prefer de obicei sa ies in arhipelag, pe insule, ca sa descopar mici restaurante si diverse trasee, unde te poti bucura de o plimbare in natura. Preferatele mele sunt Sandhamn si Gotland, autentice, dar trendy, cu restaurante excelente si persoane relaxate.

Cel mai bun lucru pe care l-am mancat: Majoritatea restaurantelor au in meniu preparatele lor clasice, cu fructe de mare sau peste, precum Toast Skagen si Gravlax. Pentru mine cele mai delicioase sunt legumele de sezon si fructele de padure, pe care le-am cules si singura din padure. Placerea mea vinovata sunt bomboanele sau inghetata cu lemn dulce.

Restaurantele favorite: In oras Hotel Lydmar pentru un pranz mai fancy si Urban Deli pentru un brunch relaxat, iar pe insule: Restaurang J si Fjaderholmarnas Magasin.

Ce am baut: In Suedia la mesele festive se consuma o bautura traditionala, snaps, practic un shot de alcool infuzat cu ierburi si condimente. Preferatul meu este cel cu chimen si anason.

Must-see museum: Fotografiska Muset, muzeul de fotografie, pe care il vizitez de fiecare data cand merg la Stockholm, unde descopar fotografi noi si expozitii speciale, multe din zona fashion.

Unde am stat: Deoarece sotul meu este suedez, stam de cele mai multe ori la familia lui. Doar cand iesim din Stockholm si mergem pe insule stam la hotel. Preferatul meu este Fabriken Furillen Hotel din Gotland.

Cea mai buna activitate pe timp de zi: O excursie de o zi pe insula Sandhamn, la 2 ore distanta cu ferry boat-ul. Insula este plina de restaurante cu terase, recunoscute pentru petrecerile after sailing.

Cea mai buna activitate pe inserat: Cea mai mare parte a vietii de noapte este in centru, in zona Sture Plan, plina de restaurante si baruri. Mie imi place la Riche, un bar cu o atmosfera foarte lively seara.

N-as pleca de acasa fara… o jacheta de piele (Acne), o pereche de pantofi confortabili, dar cool (favoritii mei sunt Samurai Loafers de la Louis Vuitton), niste t-shirts-uri Zadig & Voltaire si Murmur, o geanta mini, cum este pierce bag-ul J.W. Anderson si bijuterii contemporane (Bjorg si Madeleine Artisan Jeweler).

Highlight-ul vacantei: Djurgarden – o insula in mijlocul orasului cu un parc imens unde este foarte frumos sa alergi sau sa te plimbi intr-o zi cu soare si sa te opresti la unul din restaurantele de acolo. Eu am descoperit un restaurant-gradina inconjurat de legume, plante, ierburi, flori si meri. Se numeste Rosendals Trädgård si are un meniu sezonier care se schimba zilnic, unde poti savura vinuri si bauturi ecologice locale, o multitudine de supe, salate si tarte.

Cadouri cu care m-am intors acasa pentru cei dragi: De fiecare data ii aduc mamei mele ciocolata suedeza Marabou.

In trusa beauty: In general port un machiaj natural si nu am foarte multe produse de make-up: fond de ten (Mac Water Weight), un fard de pleoape cremos (Mac, Bare Study), blush Too Faced, mascara si creion de sprancene L’Oreal si balsam de buze Kiehls. In schimb nu imi lipsesc niciodata produsele pentru par Kerastase, cremele de fata, ochi & corp si cele cu protectie solara (folosesc de obicei dermatocosmetice). Si un parfum: Oud, Maison Francis Kurkdjian.

Produse in bagajul de vacanta al Sorinei Fredholm:

Sampon Aura Botanica Bain Micellaire, Kerastase, 93 lei; Geanta J.W. Anderson, net-a-porter.com, 1180 euro; Jacheta Acne Studios, net-a-porter.com, 1400 euro; Apa de parfum Oud, Maison Francis Kurkdjian (70 ml), 1190 lei (Beautik Haute Parfumerie); Bratara Madeleine Artisan Jewelry, 450 lei; Creion de sprancene Design Brow Artist Xpert, L’Oreal Paris, 38 lei, Pantofi Alexander Wang, Casa Frumoasa Radisson Ladies, 3090 lei

Articol aparut in numarul de iulie-august al revistei Harper’s BAZAAR Romania.

Cititi si: “Travel List : Crina Bulprich”!

Foto: Thinkstock, prin amabilitatea distribuitorilor, arhiva personala

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here